M som i min man och mystisk post

Hur vanlig bokstavstrenden än känns så gillar jag den mycket och utökar min bokstavssamling då och då. I vardagsrummet vill jag ha bokstäver som har med vår familj att göra och därför blev det senaste köpet ett "M" i plåt från EG Collection.





Nu till den mystiska posten som rubriken antyder. Mystisk låter kanske väl dramatiskt, men i dag hade jag en Elle Interiör väntandes i brevlådan när jag kom hem. Jag är inte prenumerant och kan inte komma ihåg att jag startat en prenumeration heller. Den var adresserad till mig, så den kan inte ha hamnat fel. Någonstans i mitt bakhuvud känns det som att det var något gratiserbjudande i somras om man hade en viss kod, kan det stämma? Det är hur som helst inget stort problem och jag är självklart glad över att ha fått en härlig tidning att mysa ner mig med i kväll.



Hoppas att du haft en fin start på veckan! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Jag gillar verkligen bokstäver! Snyggt du har gjort :-)



Ha en fin kväll

KRAM

skriven
#2: Elin

Jag fick också den tidningen, och har ingen aning om VARFÖR? Ska vi enas om att det är några streckkoder som spökar? Kan det ha varit på LdB?

skriven
#3: Emma

Vill oxå bli överasskad med en tidning:) Ha det bra, kram emma

skriven
#4: pysseliten

Fint med M du vet ju hur bokstavas tokig jag är ;)

skriven
#5: gella

Haha, detsamma hände mig och jag hade helt glömt bort det där erbjudandet!! Sökte i mailen efter nåt prenumerationserbjudande eller dylikt men nu när du nämner koden så känner jag igen det! Tack för hjälpen!! :D

skriven
#6: Carina - inspirera

Visst är det härligt med bokstäver! Både som dekoration och i tidningar...skönt att mysa i soffan med en alldeles ny tidning!

Kramen.

skriven
#7: Tina

Fick oxå en tidning, tack vare någon kod... Kan ha hittat den via jennyshus eller janethepain, kommer inte ihåg :)

skriven

Kommentera inlägget här :