Karlstad

Vi har beställt en ny soffa till vardagsrummet och i går anlände den. Från tresitsiga Ektorp har vi nu bytt till minst fem sittplatser i form av Karlstad hörnsoffa, något som passar våra behov väldigt mycket bättre.

Förr:



...och nu:









Det känns skönt att kunna erbjuda våra nära och kära (men såklart oss själva också) ett mer bekvämt och mindre trångt sittande. Nu väntar jag bara på att Mathias ska komma hem, för just nu befinner han sig ute i snöstormen längs E4:an efter att ha varit nere i Gävle och jobbat i dag. Sen, när han är hemma i tryggt förvar, ska jag sitta helt skönt och avslappnat i nya soffan och bara njuta av att första adventshelgen äntligen är här. Må så gott!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Nice! Härligt med nåt nytt!

Jag vill också han ny soffa i vardagsrummet. Inte för att det är nåt fel på de vi har, men nu när vi gjort om skulle vi ju äntligen kunna ha den sofftyp jag egentligen ville ha.



Hoppas ni får en fin kväll!

KRAM!

skriven
#2: linda

Snygg soffa! Den passar jättebra in i vardagsrummet!! Ni har det såå otroligt fint hemma. Tycker om alla dina bilder..

Kram Linda

skriven
#3: gella

Ser supermysigt ut!! :)

skriven
#4: linda

Haha, va kul att hitta en Blogg från stan! Ser fram emot fler inspirerande bilder :-)

skriven
#5: af nord

Vad härlig den ser ut! Under bart när alla får plats ordentligt.

Önskar dig en trevlig helg!

Kram

Helena

skriven
#6: pysseliten

kul med ny soffa :) Jag med vill ha en men vi är inte överens här hemma vilken vi vill ha .

Jag vill ha tyg och mannen skinn ..Men jag tycker skinn är så kallt .

skriven
#7: ylwawiie

det blev ju asnice! :D

skriven
#8: Jenny

Åh vad snygg den är och den är ju som gjord för ert vardagsrum!!! Kram Jenny

skriven
#9: Hanna

Så mysigt ni har det! Blev superbra med den där hörnsoffan i ert vardagsrum. Jag ser fram emot att få provsitta den :) Vi ses snart. KRAM & trevlig 1:a advent!

skriven
#10: Jemps

Oooh, så bra det blev!! :-)

skriven
#11: jenny

Underbar soffa. men är det inte svårt att hålla den ren. Vi hade vita soffor och en ett åring en gång för längesen... Det var INGEN hit.. Nu har vi grå. Så att smutsen verkligen inte ska synas;)



Jenny

www.janethepain.se

skriven
#12: Annelie

Vilken fin soffa. Vi är oxå på jakt efter en ny, men känner jag mina barn rätt så är inte en vit att föredra än så länge... Eller...

skriven

Kommentera inlägget här :