Welcome

Via ett snyggt hem på Styleroom hittade jag till Elin Grindemyrs webbutik EG Collection. Där hittade jag ett väggord i plåt till hallen som jag blev väldigt förtjust i och klickade hem. Jag gillar särskilt att bokstäverna är placerade lite annorlunda.







En fin present i form av en läcker mössa fick jag också med min beställning. Det lustiga var att jag hade kikat på den och tänkt klicka hem den, men avstått på grund av att säsongen för mössor börjar vara över. Gissa om jag blev förvånad och glad när den sedan låg i mitt paket?!

Hoppas att ni också har möjlighet att vara långlediga detta veckoslut! Må så gott!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Linas inredning

Åh, vad kul att se det på din blogg! Jag har det också i min hall :) Det passade väldigt snyggt till dit fina träd. Jag köpte mitt på en outlet så jag gav inte många kronor för det, lite extra kul därför att se det i en nätbutik. Hoppas du har en skön helg!

skriven
#2: Pernilla

Jag har också det i min hall, hittade det i vår lilla Matöppetaffär för ett tag sedan!

skriven
#3: Pysseliten

Ja med var ine och glutta där häromdagen .Mycket fina saker .

skriven
#4: fru Sätterlund

Vad roligt, det där har jag också köpt :) Fast jag hittade mitt på en lokal liten butik. Jag gillade också att bokstäverna ligger lite blandat :)



Ha det gott,

kram Therese

skriven
#5: Inredning hos nord

Vad fint! riktigt välkomnande!

KRam

Helena

skriven
#6: DAHLARNA

Vilket fint! Kul att det inte bara står rakt uppåner, utan lite ojämnt! Elin kommer ju från Norrköping, men jag visste faktiskt inte alls om hennes webshop...

Hoppas att du & familjen får en riktigt skön långledighet! KRAMISAR!!!

skriven
#7: Jenny

Jätteläcker design på ditt nya väggord :-) Tror jag snart är en utböling i vårt avlånga land som inte äger en enda bokstav eller väggord :-S Ha en fortsatt skön kristi himmel-helg! Kram Jenny

skriven
#8: Carina - inspirera

Åh, så snyggt...det måste kollas in närmare!

Ha en bra helg!

Kramen.

skriven
#9: Marika

Eg hade massa roliga prylar som jag blev lite förtjust i:) Blev ju riktigt fint med welcome skylten.Kanon snyggt:)

skriven

Kommentera inlägget här :