Award med tillbakablick



Jag har fått en award av fina Annelie. Jättetack till dig! Uppdraget som följer med denna award är rätt kul tycker jag. Den tionde bilden på egna bloggen ska visas upp i inlägget, så här kommer min bild:


Denna bild är från januari 2008 då jag precis startat min blogg. Vi bodde på Tomtebo i Umeå och jag hade under min mammaledighet börjat upptäcka inredningsbloggar och till slut vågat starta en egen. Med denna bild ville jag nog visa nyinköpta kudden.

Jag skickar vidare till

Annas inspiration
Dahlarna
Jennys hus
Fru Sätterlund

Kommentarer :

#1: House of Jammi - blogg och webshop

Grattis till awarden - och vilken snygg kudde!

skriven
#2: isa

Grattis :)

skriven
#3: Jenny

Det är roligt med awards :-)

Som svar på din fråga om vår nya matta under köksbordet så är den beställd på nätet från Matts Mattor i Borlänge :-)



Sköt om dig!

Kram Jenny

skriven
#4: Annas inspiration

Grattis



& tack för awarden. Jag ska försöka ta tag i den snarast.



Hoppas du har en bra dag i sommarvärmen,

kramar i massor

skriven
#5: Sofie

Grattis till utmärkelsen, vad kul! :)

skriven

Kommentera inlägget här :