Stora men ändå personliga

Just nu är jag väldigt imponerad och tacksam över IKEA Handla Hemma. Jag blev nämnligen uppringd av en säljare i kväll som frågade om det verkligen var så att vi skulle ha en madrassbotten till Odda. Det hade vi nämnligen beställt och den skulle bli alldeles för hög. I stället förstod hon ju att det var en resårmadrass vi ville ha, så hon ringde för att ställa vårt felaktiga klick till rätta. Det kallar jag kundservice! Gissa om vi hade blivit besvikna över vår klantighet om de inte haft så bra koll på IKEA. Jag trodde verkligen inte att de kollade igenom varje order så grundligt. Det stora blågula varuhuset sjönk inte precis i popularitet hos mig i kväll :-)

Kommentarer :

#1: Madde

Vad bra! Skönt att de har koll! Hade som sagt inte varit kul om ni hade sett det först när varorna kom...Kramar

skriven
#2: Anonym

Oj, det var verkligen proffsigt. Man kan ju tro att företag av den storleken inte har möjlighet att ge sån personlig service. Sånt skapar nöjda kunder =)

skriven
#3: HUSnrNIO

Bästa tänkbara bemötande ju! Bra betyg för det blågula varuhuset!

skriven
#4: Mari

Wow!! Service på högsta nivå....och speciellt när det är ett sånt stort företag. Kanon.



Ha en bra dag!

skriven
#5: Carina - inspirera

Sådan service tycker jag om...precis som man vill ha det!

Kramen.

skriven
#6: Jenny

Service med stort S, skönt att bli besparad allt extra arbete det hade inneburit för både er och dem! Kram Jenny

skriven
#7: Sofie

Proffsigt! Alltid kul med bra service :) Ökar chanserna att handla igen.



Ha en fin dag!

skriven
#8: DAHLARNA

Det är SERVICE! Har tyvärr inte samma erfarenhet från det företaget. Men skönt att höra att det fungerar! Vad det händer mycket hos er nu!! Mysigt att mannen är hemma några dagar också! KRAMAR!

skriven
#9: fru Sätterlund

Oj, nu blev jag imponerad :) Det trodde jag inte att de hade sån koll!



Vad skönt för er att det blev rätt på en gång!

Kramar Therese

skriven
#10: Hanna

Det var inte illa! Jag ansluter mig till IKEA fanklubb.

skriven
#11: FURNISH.etc inredningsblogg

Men oj, riktigt bra kundservice! STORT PLUS till ikea! Önskar er en go helg! Kram Emmy

skriven
#12: Annelie

bra service. Jag trodde inte heller att de kollade så noga i beställningarna. Då kan man ju tryggt handla hemma.

Trevlig lördagkväll.

skriven
#13: jenny

Det låter som bra service, precis som det ska vara.

Kram

skriven
#14: Dessi

Vilken service! Det trodde jag inte! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :