Sportlov

Ungefär åtta veckor har gått sedan jullovet och nu tycker jag att både jag och mina kollegor, men även eleverna gjort oss förtjänta av ett förhoppningsvis soligt och härligt sportlov. Lovet börjar på allra bästa sätt. Om bara en liten stund anländer nämnligen min mamma och låtsaspappa efter en bilresa på 27 mil. Vi har inte setts sedan nyårsfirandet, så det är ett efterlängtat besök av både mig och mina döttrar.

Jag har glömt att visa krukorna jag fyndade på Village för några veckor sedan. Jag hade länge varit på jakt efter ett par höga krukor till det tredje köksfönstret och så plötsligt stod de där för bara 119 kr styck. Det kallar i alla fall jag fynd när det gäller krukor i denna storlek.





I morgon ska vi förresten hämta den första offerten på badrumsrenoveringen. Spännande! Nu tänker jag luta mig tillbaka i tv-soffan och bara fredagsmysa. Kram på er!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: DAHLARNA

Vad HÄRLIGT med sportlov & mysigt besök! Vi har ju jobbat en hel vecka efter vårt sportlov. Men nu är det bara 4 veckor kvar till påsklov!!! Nedräkningen har börjat :-)!



KANONFINA krukor! Lyckliga dig säger jag igen, som har Village så nära!



Ha det bäst kära Anna! KRAMAR!

skriven
#2: Jenny

Avis på er lärare som har sköna lov flera gånger om året ;-) Fina krukor - kul när man hittar sånt man verkligen letat efter. Trevlig helg och trevig sportlov! Kram Jenny

skriven
#3: fru Sätterlund

Önskar er ett underbart sportlov. Vi har haft lov den här veckan, med skidåkning både på längden och alpint :) Ett gruvbesök hanns också med...



Ha det gott och njut ordenligt!

Kramar Therese

skriven
#4: Pysseliten

trevligt med lite nytt och ännu roligar när det är fynd och fint :)

skriven
#5: Annas inspiration

Vad gott med lov,

krukorna är jättefina!



trevlig kväll

KRAM

skriven
#6: HUSnrNIO

Supersnyggt toppenfynd! Såklart att ett sådant inte går att motstå:O :D

skriven
#7: Nilla

Ni har så fint hemma hos er! Jag har en liten fråga: Vart har du köpt bordstabletten?

skriven
#8: Anna

Tack snälla Nilla! :-) Bordstabletten köpte jag på Åhléns förra hösten. Kram

skriven
#9: Lillsnörpa

Vilken läcker disktrasetavla! Tummen upp gånger tusen :)

skriven
#10: Axelina

Fina krukor, jag är också ute efter ett par snygga höga.

skriven

Kommentera inlägget här :