Ny vän

I dag får ni möta min nya vän Nikon Coolpix S220 som nu gör att jag kan fortsätta lägga in bilder här på bloggen igen. Vi fann varandra i dag och håller precis på att bekanta oss. En första insats har den fått göra och visar här ljuslyktan i form av ett päron som jag fyndade på Lagerhaus förra helgen.



Den är i samma härliga kritvita färg som uggleljuslyktan från Lagerhaus. Båda två är absoluta favvisar här hemma. Nu ska jag återgå till att läsa manualen... Ha en skön helg!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Lycka till med nya kameran :)



Jättefint päron, har klämt på det tidigare.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#2: Dessi - Home and desire

Men så roligt med ny kamera :) Ja, nu sätter köksrenoveringen igång på riktigt! :)

skriven
#3: Emma

Åh vad roligt me ny kamera, ni verkar trivas bra ihop;) Päronet är en favvo här hemma me, så fint!!! Natti natti, kramar

skriven
#4: DAHLARNA

KUL med ny kamera :-)! Jag har också en Nikon Coolpix, fast en P80. Hoppas att du blir riktigt nöjd med den. Jättefin lykta du har köpt. Ugglelyktan köpte ju jag efter att jag sett din ;-)! KRAMISAR i massor!!!

skriven
#5: Malin

Fräck vas :)

skriven

Kommentera inlägget här :