Kärlek, Bolagret och rock

Denna kärleksfyllda helg befinner jag och min make oss i Göteborg. Vi kom ner i fredagskväll och har hunnit med shopping, vin och underbart goda räkmackor på uteservering, mys med M:s fina lilla brorsdotter Felicia, fotboll och kronprinsessbröllop på TV. I dag väntar rockfestivalen "Pier Pressure" med bland andra Him, Takida, The Sounds och 30 seconds to Mars. Våra flickor har några härliga dagar där hemma med farmor och farfar medan vi är borta och rockar loss, men redan om en månad åker vi tillbaka hit till Götet för en veckas semester tillsammans med våra små.

När det gäller shopping var gårdagens besök på Bolagret och DesignTorget de stora höjdpunkterna. På grund av att jag ska flyga hem kunde jag inte shoppa allt jag ville, men några godbitar kommer att följa med i min resväska hem på tisdag. 

Några bilder från vår resa kan jag tyvärr inte bjuda på, eftersom jag inte har med mig rätta sladden. Må så gott alla! Vi hörs när jag är tillbaka i Norrland! KRAM

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Låter som om ni har det alldeles underbart!

Det är ju så viktigt med tid tillsammans - så njut!

Kramen.

skriven
#2: Jenny

Åh va trevligt att få komma iväg på tu man hand, hoppas ni haft en trevlig vistelse! Ska bli skoj att se vad som shoppades sen :-)

Kram Jenny

skriven
#3: DAHLARNA

Härligt med en man & fru helg!



Låter som att ni har det kanonbra! Njut & ha det bäst! KRAMAR!!

skriven
#4: HUSnrNIO

Låter som en härlig helg:) Ha en bra vecka.

skriven

Kommentera inlägget här :