Kan inte överge town

För snart två år sedan köpte jag tyget Town på Village och det har sedan dess prytt väggen i vardagsrummet. Jag har till och från kikat efter ett nytt tyg, men inte riktigt hittat något jag velat byta till. Samtidigt som Towntyget fanns på Village fanns det små kryddhus, ljuslyktor och kuddfodral och jag har en hel del av de produkterna. Jag trivs med dem och även om jag haft dem riktigt länge har jag ännu inte tröttnat.

Det jag skulle komma till är att jag i går hittade en ljuslykta på Åhléns som passar in bra i vårt townaktiga vardagsrum och jag har därför bestämt mig för att köra på det racet ännu ett tag. Ljuslyktan som bara kostar 49 kr fick absolut följa med hem! 







Det var ett tag sedan jag visade vårt vardagsrum, så här kommer ett par bilder till...





Accentfärger har kommit och gått, men town består. Har du något som du trivs riktigt bra med där hemma och som fått hänga med ett längre tag?

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Varför byta då du trivs? Ni har ju så mysig vardagsrum!



Kram,

Frida

skriven
#2: Pysseliten

vi ser ut att ha lika storarum Fastni har ju svarta fönsterbrädor( finare ) Vi har våra i marmor som mannen vägra slänga ut ;(

skriven
#3: Annelie

Mysigt. kul att få se ljuslyktan från åhlens "live". Jag är oxå sugen på den och nu när jag sett den lysa tror jag att beslutet är klart. Jag får nog fynda.

Kram

skriven
#4: gella

Supersnyggt! Kör hårt på det där, det skulle jag gjort! Jag har två tygtavlor ovanför vår soffa som jag inte haft så länge (kanske ett år...) men som jag trivs mer och mer med vilket känns skönt. :) Jag hoppas att känslan fortsätter länge till så jag får känna mig fortsatt nöjd. :)

skriven
#5: Jenny

Du har ett jättefint vardagsrum Anna! Och lyktan var jättefin, kul när ljuset är det som gör det!

Hm har jag nåt som hängt med..? Skulle vara min Audrey-tavla jag har då, köptes 2006 och hänger uppe än. Dock inte Ikeas variant.



Ha det gott! Kram Jenny

skriven
#6: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

skriven
#7: fia

Ja mina vita kuddar i soffan har fått hänga med och dom trivs jag så bra med .

Riktigt fin ljuslykta.

skriven
#8: HUSnrNIO

Stilrent och snyggt! Förstår att du trivs med vardagsrummet:) Ha en fin sommarvecka.

skriven
#9: Annica

Snyggt ljusfat,var har du köpt det?

skriven

Kommentera inlägget här :