Ebbas sovhörna

Perlan levererar snabbt och i tisdags hade vi ordpostern i brevlådan. Sedan några månader sover Ebba i storasysters gamla säng, men jag känner mig ännu inte helt klar med hur vi ska ha det i hennes rum. Så här ser det ut just nu i alla fall:


Ordpostern i en ram från Gallerix.


Denna söta kanin är en nattlampa från Designtorget.






Docksängen som är överfylld med dockor och gosedjur hade jag när jag var liten. Klädhängaren kommer från Åhléns.

Statusen på oss i vår familj just nu är inte helt hundra. Ebba fick feber i söndags och har fortfarande en elak hosta, främst om nätterna. Mathias är också hostig och jag förkyld. Det är bara Emmy som är helt pigg. Jag hoppas sannerligen att vi snart piggar på oss, så att vi kan njuta av sommarlovet ordentligt snart. Hoppas att allt är bra med dig!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: fia

vilket fint sov rum tjejen har .Så fin tapet .

skriven
#2: gella

Superfint!! Jättekul att få se lite hemma hos-bilder. :) Hoppas ni kryar på er snart!

skriven
#3: HUSnrNIO

Hon har det jättefint i sitt rum. Kul att få se:)

skriven
#4: Emma

Så fint♥ Ha det bäst, kramar emma

skriven
#5: Annas inspiration

Så fint hon har det tjejen :-)



KRYA PÅ ER!

kramis

skriven
#6: Jenny

Åh vad bra det där blev. Den postern var så charmig. Längesen jag tittade in på Perlanliving. kanske ska göra det snart! :)

Krya på er, det ska ju bli så varmt i helgen så jag hoppas ni slipper ligga sjuka i värmen!

Kram

skriven
#7: Sandra | Inspirera Mera

Vad fint du har gjort det i hennes rum. Gillar verkligen fondtapeten.

skriven
#8: Pysseliten

Ja Ebba har varit i hela dagen . Medans jag jobbat ;(

Men bada när jag kom hem . Tapeten du har ,har även en vän till mig . Tycker den är dö cool .

skriven
#9: Dessi

Åh, det ser ju jättemysigt ut! Trist att statusen på familjen inte är på topp... :( Kram!

skriven
#10: ANGELICA [foto&personligt]

riktigt bra blogg du har! :D lust att följas via bloglovin? :)

skriven

Kommentera inlägget här :