500!!!

Detta är inlägg 500 på min lilla blogg som startades för två och ett halvt år sedan uppe i gamla hemstaden Umeå. Nu bor vi några mil söderut i en mindre, men ack så trevlig stad. Uppdateringarna har ibland kommit tätt medan det gått längre tid mellan inläggen då och då. Jag har många fler besökare nu än för bara ett år sedan och det är jag jätteglad över :-) Era kommentarer värmer och det vore inte lika roligt att blogga utan er.

På något sätt kanske jag borde fira detta, men just i kväll har jag inget annat en en ny dörrskylt till Ebbas rum att bjuda på. Hon har tidigare haft träbokstäver på sin dörr, men de envisades med att ramla ner hela tiden (trots att vi till och med försökt med små silvertejpbitar). På Granit i Göteborg fanns bokstavsstämplar som jag högg direkt. Jag hade inte särskilt många roliga pappersark hemma i dag när stämpelsuget satte in, men av ett vanligt vitt pappersark och presentpapper från Lagerhaus har nu Ebba fått en skylt som förhoppningsvis inte ramlar ner.







Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Inredning hos nord

vad kul att höra! Det tar ett tag innan jag är uppe i så många inlägg, men jag kämpar på. Kul att få följa dig i bloggvärlden :)

Kram

Helena

skriven
#2: Frida

Grattis till 500!

KRAM!

skriven
#3: CrimsonAnna

Vilken söt dörrskylt-själv är jag med och tävlar om en till min ytterdörr.



Håller själv på att nå ett speciellt antal inlägg i min blogg men vet inte vad jag ska hitta på då.

skriven
#4: Cia40:)

Så fin dörrskylt!:)

Det lär väl dröja innan jag är uppe i 500, GRATTIS till dina, och det är alltid lika roligt att titta in hos dig för att se dina inlägg och härliga "ting" m.m:)

KRAM Cia:)

skriven
#5: pysseliten

Garttis frå mig med och visst är det kul med besök på sidan , och ännu roligre om någon lamnar spår :)

Ha en bra dag Min Ebba har med en dörrskylt ,men där står det stör ej :)))

skriven
#6: Annas inspiration

Fin skylt!



Kul att du är uppe i så många inlägg :-)

Ha en fin söndag!



kramisar

skriven
#7: jenny

Grattis till 500! Jag är en av dom som jag tror har följt din blogg sen start och jag gillar den fortfarande lika mycket:-)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :