Tidningskorg

Under mellandagarna var det inte bara butikerna här i stan som fick besök av mig. Jag besökte också flera nätbutiker och hittade många som jag inte besökt tidigare. En av dem var milq.se och det var just där som jag la in en beställning. En av sakerna jag klickade hem var en tidningskorg till vardagsrummet som blev en riktig färgklick bredvid byråerna.





När man ligger på golvet och fotograferar kan det hända att det kommer in oväntade objekt i bilden...



Jag har också klickat hem ett gäng kuddar från H&M Home och med deras redan så låga priser kunde jag tillåta många klick på deras rea. De har tyvärr inte kommit än, men jag lovar att visa dem så fort de är på plats.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: pysseliten

åhh den var läcker kul att hitta något nytt .

skriven
#2: Milla

Snygg tidningskorg och MilQ har mkt snygga saker...Har också gjort fynd på H&M men leveransen får avaktas här med...Spänningen stiger.

Milla

skriven
#3: Inspirera Mera

Vad härligt med mellandagsshopping! För min del blev det att köpa små söta bebiskläder till våra kompisar.

Kram Sandra

skriven
#4: Jenny

Haha barn är för söta ;-) Fin korg, kul med nytt i hemmet! Ha en bra vecka! Kram Jenny

skriven
#5: Ullis

Hihi, söta Ebba ville såklart oxå finnas med på bild tillsammans med den fina tidningskorgen :)

puss o kram!

skriven
#6: Carina - inspirera

Tack för tipset måste kollas upp! Ursnygg var den iallafall...

Alltid kul med lite bonusmaterial på bilderna;)

Kramen.

skriven
#7: Dahlarna

KUL att shoppa rea på nätet. Jag orkar aldrig stånga mig fram på stan när det är mellandagarea. Så mitt Cult jul jag köpte var också från Milq. Ser fram emot kuddbilderna! Ha en mysig födelsedag imorgon!!! Kramar

skriven
#8: lotta

åååh såååååååååå läcker!!!WOw liksom!

skriven
#9: Mari

Vekligen läcker tidningskorg....har klickat hem wavehängare men inte på rea.



Jag kommer säker tillbax men känner att jag måste pausa lite nu.



KRAMAR och på återseende!

skriven
#10: Livet hemma hos Linda

Vilken läcker tidningskorg! Kul med något lite annorlunda:)



Trevlig kväll /kram

skriven
#11: Pysselprinsessan

Vilken läcker! Gott nytt år så här lite i efterskott! :)

Kramar

skriven
#12: Lisa

SV: Tack snälla! Vilken snygg korg!En riktig färgklick. Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :