Reakuddarna

Oj, här har jag varit inaktiv i över en vecka! Att jag inte uppdaterat på flera dagar det var jag ju medveten om, men att det gått så länge har jag knappt hunnit känna av. Det har varit fullt upp med bland annat Emmys 6-årsdag, kalaset, skolstart och att helt enkelt landa i vardagen igen efter jullovet. Tack för att ni fortsatt kika in ändå!

I förra inlägget berättade jag om att jag gjort en beställning från rean hos H&M Home. Kuddarna har kommit och de flesta hamnade hos nyblivna 6-åringen som ville ha nya kuddar som matchar överkastet hon fick i julklapp.


Den gröna pilkudden och döskallekudden hade hon redan, men de fyra övriga är nya fynd.


Planetpolaren från Åhléns har också hängt med ett tag nu.



Jag fick ta kuddarna som Emmy inte fick plats med...


Hoppas ni har en bra start på veckan! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Nya kuddar är aldrig fel...har helt missa denna rean!

Kramen.

skriven
#2: Ullis

Hej bästis, vilka fina kuddar du har beställt! Jättefint blev det. Nu sover nog Emmy väldigt gott bland alla kuddar i sängen. Hoppas allt är bra med er ♥ Puss!

skriven
#3: Milla

Välkommen tillbaka, ni verkar ha haft det gott i helgerna. Det är alltid kul att förnya sig till våren. Snyggt det blev och inte helt fel att flytta runt kuddar mellan rummen så blir det lite nytt överallt.Milla

skriven
#4: Jenny

Det är så härligt att få lägga fram nya kuddar och annat skoj man köpt :-) Hoppas skolstarten gått bra! Kram Jenny

skriven
#5: Tess

Så fina kuddar ni fått hem. =) Aldrig fel med nya kuddar.

Hoppas din vecka börjat bra.

Kram

skriven
#6: pysseliten

Håller med fina kuddar är med sugen på dom lila från Hm så vi får väl se :)

skriven
#7: Syrran

Vilka fina kuddar! Såg det var riktigt bra pris på dem. Emmy måste ha blivit riktigt nöjd!

skriven
#8: Emma

Så fina kuddar, tror jag ska göra en beställning jag me:) Brås hon på mamman den lilla tro??:) Ha det bra, kram emma

skriven
#9: Annelie

Superfina kuddar.

jag har velat hit och dit om jag ska beställa eller inte. Är lite anti HM så nu tänker jag passa på och fråga dig hur kvallan är på deras kuddar...

Slitstarka eller sladdriga och slappa?

Kramen

skriven
#10: lotta

vilka cooola kuddar! förstår att 6 åringen e nöjd :-)

skriven
#11: InneoUte-Malin

Skönt att se att det är fler än jag som kört minimalt med bloggning över julen. Ibland måste man helt enkelt pausa lite och ägna sig åt annat. :-)



Jättefina kuddar. Gillar skarpt den röda som ser ut som en rosett - och planetpolaren är hur cool som helst.

skriven
#12: fia

Å va fint med nya kuddar , sånt som gör så mycket . gillade dom du hade i soffan där.

Må så gott.

skriven
#13: HUSnrNIO

Fina roliga kuddar piggar verkligen upp. Kul att ha en fin säng:) Trevlig kväll!

skriven
#14: Inspirera Mera

Vilka härliga kuddar du har köpt!



Svar: Tack så mycket för gratulationen, vad gullig du är! Kram Sandra

skriven
#15: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Riktigt mysiga kuddar! Att dom är REAFYND gör dom bara ÄNNU mysigare! :) /Lillsnörpa

skriven

Kommentera inlägget här :