Hjälp, help, hilfe!!

Jag behöver hjälp... Vi har låtit Ebba sova i sin spjälsäng fram till nu eftersom hon alltid sovit så oerhört bra i den. Det börjar dock vara dags för en ny säng till henne och då tycker vi helt enkelt att det är lika bra att prova nu när hon ändå inte sover så bra i spjälisen.

Jag har surfat runt på olika sidor och letat barnsängar och då tänker jag främst på utdragssängar eller sängar i full längd. Vi har en till Emmy som vi är nöjda med, men den verkar inte finnas kvar på några av de butiker jag kollat hos. Därför behöver jag nu förslag på andra modeller. Har ni några bra tips på barnsängar ni är nöjda med?

Kommentarer :

#1: Också en Anna

Är helnöjd med Hemnes till vår tjej. Den kommer hon att kunna ha länge. :-)

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S59842829

skriven
#2: Milla

Vi bytte till resårbotten men utan ben direkt...Kram Milla

skriven
#3: Jenny

Vi har en Ikea till dottern, DOCK ommålad för att den endast fanns i barrträ när vi köpte den. Först var den guldmålad och nu är den grå :-) Ser dock nu att den inte säljs längre :-( Lycka till, hoppas ni hittar en som passar! Vi letar spjälsäng, här ska det börjas om hihi.. Kram Jenny

skriven
#4: Madde

Vi har en Odda med lådor under till Tyra, tycker att det är bra att den är fullstor och 90 cm bred.

skriven
#5: Annelie

Jag skulle köra på en fullstor som de kan ha många år framöver...

Jag har tvingats inse att de växer fortare än man vill tro och även att deras smak förändras fort i vissa åldrar, så jag tror att det enklaste är att skaffa en fullstor som man kan förändra med enklare medel...

Så tycker jag. Hoppas att du hittar nått som passar er och framförallt Ebba

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :