Gott nytt!

God fortsättning på det nya året! Vi har nu kommit hem efter ett kallt men härligt nyårsfirande i Västerbottens inland där jag är uppvuxen. Vi har nu hunnit umgås med mina släktingar och ätit gott flera gånger om. Själva nyårsfirandet bestod av många kockar som tillsammans lagade till en underbart god trerättersmeny. Vad duktiga vi var! Nyårsafton var också speciell på så vis att min blogg fyllde två år. Jag är oerhört glad över att jag vågade starta min lilla blogg för den har gett mig oerhört mycket. Jag har funnit fina bloggvänner och massor av inspirerande bloggar sedan jag själv började blogga. Grattis bloggen och tack!! :-)

Medan jag fortfarande håller på och packar upp våra väskor och plockar bort julpyntet bjuder jag er på en godbit från mitt babelfat. Ta en godis och ha en skön lördag kväll!



Bild: privat

Kommentarer :

#1: Pysseliten

Smaskigt :)Jag med är super glad att jag våga börja blogga . Har alltid stavat kass men detta peppar mig att träna :)

skriven
#2: Dahlarna

GRATTIS till 2-årsjubileet!!! Jag är sååååå glad att jag lärt känna dig via bloggen :-)!

Alltid kul att åka bort & träffa nära & kära, men alltid skönt att komma hem sedan också! BAMSEKRAMAR & god fortsättning på 2010!

skriven
#3: Milla

Välkommen hem och grattis till 2-åringen. Tar en skumtomte, tack.Kram Milla

skriven
#4: Hanna

Din blogg ger mig både inspiration och en inblick i hur ni har det med allt. Grattis bloggen! Jag är själv sugen på att skaffa mig en men tar mig inte tiden att sätta mig in i hur det görs. Förmodligen är det väl enklare än jag tror...Jag gillar kakfatet, jag tar väl det då ;) Kram på dig och god fortsättning. Hälsa familjen!

skriven
#5: fru Sätterlund

Ååh tvåårsjubileum :) Grattis tjejen! Vad roligt...



Jag håller med dej om att bloggandet ger otroligt mycket och har fört med sig så mycket gott. Hoppas du fortsätter länge till :)



Kramar Therese

skriven
#6: Petra

grattis till 2-års dagen! önskar dig en god fortsättning på det nya året. kram

skriven
#7: Carina - inspirera

Grattis och gott nytt!

Javisst är det kul att blogga och jag följer gärna din blogg ett år till (minst!)

Kramen.

skriven
#8: Jenny

Gratulerar till bloggens 2-års dag :-) Va sött det såg ut med godisfatet! Hoppas helgen varit bra, kram!

skriven

Kommentera inlägget här :