Vackraste

Jag vet att denna bild redan visats på många inredningsbloggar, men jag bara måste få visa den jag med. Denna bild är bland det vackraste jag sett! Jag har vitt och silver här hemma nu inför jul, men vitt och guld fungerar absolut också :-)


Jul på mitt sätt av Charlotte Pettersson på Sköna hem. (Foto Johan Carlson)

Om knappt en timme börjar Idolfinalen och den ska vi såklart se. I morgon tänkte vi åka och köpa en ny diskmaskin och sen blir det hockey för hela familjen. Ebba ska få gå på sitt livs första match, så det blir spännande att se vad hon tycker. Ha en riktigt skön helg!

Bild: www.skonahem.com

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag blir alltid så faschinerad av vita rum! Det känns alltid så rent och fräscht att se ett rum stilrent inrett såsom detta är! Jag förstår att du älskar bilden, det är svårt att inte göra det!

skriven
#2: isa

Åååå underbart vackert och krispigt.

vitt är underbart i olicka nyanser och matrial.

va roligt med första matchen för henne.

Det kommer hon säkert gilla att se på.

Kram isa

skriven
#3: Blogg by Maliin Stoor

Lika fin för det...



Ha en trevlig dag och fin helg



Maliin

skriven
#4: ylwawiie

sv: haha, ja det kanske är det! kanske larsson-avkommor får så med åldern.. jag är ju bara arton men min kropp kanske har åldrats lite snabbare än den borde? Haha.. vi ses imorgon, jag ringer eller smsar när jag går! :D

skriven
#5: Liw

bilden tilltalar mig också väldigt mycket! =)

skriven
#6: jenny

Gillar också den bilden. Effektfullt!!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :