Trettio år

Till slut blev det så min tur och nu är 30-årsdagen här. Och vilken dag sen! Tidigt i morse blev jag uppvaktad av två trötta döttrar och en make som faktiskt inte var fullt lika trött. Många överraskningar låg på frukostbordet och jag fick helt klart den bästa starten på dagen jag kunde tänka mig. Väl framme på jobbet möttes jag av en banderoll där världens bästa nior skrivit ett grattismeddelande. Kollegorna tog emot med varma kramar och sen bjöd de mig på en fantastisk lunch. Samma nior som skrivit banderollen hade bakat och bjöd mig på fika och skönsång, både på svenska, tyska och franska ;-) Mitt hjärta har varit varmt hela dagen!

Väl hemma igen blev jag bjuden på middag och telefonen har gått varm hela kvällen. Jag känner mig alldeles överväldigad över hur många som kommer ihåg mig på min jämna födelsedag. Med mig har jag såklart minnena från den härliga festkvällen förrförra helgen då fina vännerna fick fira mig i förtid. Nu ser jag bara fram emot att få träffa släkten där hemma också, så är mitt firande alldeles komplett.


I paketet från M låg denna underbara guldring.


Favoritbutiken har mina nära och kära full koll på :-)

Nu har M nattat barnen och födelsedagskvällen fortsätter i lite mer lugn och ro. Må så gott!

Kommentarer :

#1: Frida

GRRRRRRRRATTIS!!!!

skriven
#2: Malin

Stort grattis!!!

skriven
#3: Carro

Ooh:ar och Aah:ar över din fina ring! M har bra smak. Kramar till dig!

skriven
#4: gella

Vilken härlig dag du verkar ha haft!! Grattis på stora dagen! :)

skriven
#5: af nord

Grattis så mycket i efterskott! Det bästa som finns är uppvaktning vid sängen på morgonen och vilken härlig dag du verkar haft :)

Kram

Helena

skriven
#6: CrimsonAnna

Grattis i efterskott :)

skriven
#7: Linda

Grattis,Grattis!! Hoppas du haft en kanondag :-)

Kram

skriven
#8: Blogg by Maliin Stoor

Lovely!



Grattis!!



Maliin

skriven

Kommentera inlägget här :