En helt ny värld

Jag kan lugnt skriva under på att en helt ny värld öppnar sig med hjälp av en systemkamera. Det är så kul att kunna fotografera med helt andra förutsättningar. Jag har fortfarande massvis att lära, men bara med grundfunktionerna i nya kameran blir bilderna så mycket finare och djupare.









Jag har fått några grattis i efterskott här på bloggen, men jag har nog varit lite otydlig på den punkten eftersom jag inte fyllt år än utan bara tjuvstartade med festen i helgen. Den riktiga bemärkelsedagen är två dagar efter lucia... Tack ändå för era grattis! ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: isa

Grattis i förskott nu då ;)

va roligt med en ny kamera!!! Vist är det kul men så svårt tycker jag.

Min kamera är så ljuskännslig och klarar inte av att fotta regninga dagar. behöver köpa ett bättre objektiv och blixt. kanske ta en foto kurs oxå. För jag får aldrig till det annars :(

Dina bilder ser riktigt fina ut. Hur bär du dig åt??

Kram isa

skriven
#2: Lina

Så kul att presenten blev mitt i prick vad du ville ha! KRAM

skriven
#3: af nord

Vilken dröm! önskar att man varit snäll i år och att önskan faller in... en systemkamera vore så kul! Känner att min digitalkamera begränsar så mycket. Säger grattis i förtid då om man skulle missa den 15:e :)

Kram

skriven
#4: Linda

Åhh, jag är så avis!! Man blir lite trött på kameror som fungerar dåligt! Men du verkar ha fått en kanonkamera, fina bilder blir det! Härligt och Grattis i förskott ;-)

skriven
#5: Petran på designinsight

himla roligt med en ny kamera! lite avis faktiskt..hihi men du ser ut att behärska den bra, fina bilder du fotat! du kan komma hem till mig med och fota..min kamera mår nog inte så bra 8 eller så är det jag som inte kan fota för allt blir bara suddigt!)



passar på att säga grattis i förskott då =)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :