Canon EOS 1000D

Min 30-årsfest i går kväll blev en väldigt trevlig tillställning med härligt sällskap och god mat och dryck. En stor överraskning levererades av min lillasyster och hennes kille, eftersom de dök upp med en gemensam present från dem och föräldrarna. I paketet fanns en Canon EOS 1000D, så jag är nu äntligen en lycklig ägare till min första systemkamera :-) Innan de åkte hem i dag sa syster yster att hon väntade sig bildbevis från nya kameran här på bloggen senast i kväll, så Lina här kommer det:







Det finns så mycket nytt att upptäcka och lära med denna kamera, men oj vad roligt det är att fotografera nu! Tack tack tack!

Många andra fina presenter fick jag såklart också; presentkort på massage eller skönhetsbehandling, spabiljett till IKSU SPA med övernattning hos käraste barndomsvännen, underbar bild, armband från Snö, blomsterarrangemang och en Steltontermos som kommer att bytas till något annat eftersom jag redan har en.

Jag är så tacksam över att de vänner som deltog gjorde min kväll till ett oförglömligt minne med många skratt, musik och tokigheter :-)

Nu ska jag duka fram middagsrester från i går och sen blir det nog en lugn kväll i tv-soffan. Hoppas ni har en fin andra advent!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Karin

Grattis i efterskott! Vilka superfina presenter du fått!!

skriven
#2: Lina

Härligt syrran, du klarade läxan! Vilken skillnad på bilderna!!! Puss kära du!!!

skriven
#3: DAHLARNA - Viktoria

Åh vad KUL med en sådan lyckad fest! Kanske kan få lite tips till vår stora fest vi ska ha nästa år... :-)



WOW vilken present!! Ser verkligen fram emot att se en massa fina foton här på bloggen!



Men visst har du väl inte fyllt än... Är inte det strax efter lucia som är din födelsedag??



STOR KRAM från Viktoria

skriven
#4: Hanna

Tack för senast! Det var en trevlig kväll med hur mycket god mat som helst och glada människor :) Jag ser verkligen fram emot att få se fler bilder. Blev ju superfint resultat.

skriven
#5: Monika

Vilken fin present!!! Grattis i efterskott!!

skriven

Kommentera inlägget här :