Väskan är packad...

...och om några timmar sätter jag mig på nattbussen mot Stockholm och äventyret som väntar. Min mamma, som ska vara med flickorna när jag är borta och Mathias jobbar, anländer alldeles strax. Hon har utlovat färska jordgubbar från sin vänninas trädgård, så jag får ett gott avslut med familjen innan vi skiljs åt för några dagar.



Denna fina vilstol fotade jag i sagoskogen vi besökte förra söndagen. Den får symbolisera vilan jag får från familjelivet men den kanske också kan behövas efter två dagar på Formex. Jag ser fram emot att få dela med mig vad jag upplevt på mässan. Ha det så bra till vi hörs igen! KRAM

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Jenny

Åh va roligt, hoppas att du får en jätterolig vistelse i "min" stad :-) Väntar ivrigt på rapport om hur det var på mässan!



Kramar Jenny

skriven
#2: Carina - inspirera

Visst är det kul att göra något för sig själv också! Ser fram emot rapporteringen...

Kramen.

skriven
#3: Inredning hos nord

Vad kul!! Ha så trevligt nu och passa på att njuta ordentligt :) Jobbade förut på Stockholmsmässan och då fick man förmånen att se alla roliga mässor, Formex var definitivt en av favoriterna.

KRam

Helena

skriven
#4: sofie

Hoppas du får det jättetrevligt på mässan :) Ser fram emot lite inspirationsbilder därifrån sen?



Trevlig helg!

Kram!



skriven

Kommentera inlägget här :