Storasysters rum

Emmys rum är ommålat, inflyttat, rensat och klart sedan ett par dagar. Här kommer ett gäng bilder på resultatet, men jag bjuder först på en sista bild på de gröna tapeterna som jag är så glad att slippa. När vi precis flyttat in och gjort i ordning rummet för två år sedan såg det ut så här:



... och så här ser det ut nu:










Dinotapeten som suttit uppe i två år får såklart hänga kvar.


Om drygt en vecka får Hello Kitty börja jobba på morgnarna igen.






Klädhängaren från Åhléns används flitigt.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Där kommer hon att trivas, sååå mysigt!

Smart med klädhängare måste jag säga. I StorA:s rum ligger kläderna överallt...



Kram!

skriven
#2: DAHLARNA

ÅH vad fint ni har gjort till Emmy! Vi har precis fixat klart det sista i våra killars rum också. Där finns dock ingen Hello Kitty utan bara FOTBOLL i alla dess former... Snart ses vi :-)!!! KRAM!

skriven
#3: Jenny

Det blev så jättefint! Hoppas hon kommer trivas ännu bättre nu :-)

Kram och trevligt slut på veckan!

skriven
#4: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Så fint ni har gjort!

Praktiskt med en vit bas som man sedan kan variera med färger och prylar. Härligt med mycket färg i ett barnrum:)



Trevlig kväll /Linda

skriven
#5: Jenny Frisk

Vilken fin säng, var kommer den ifrån? Jag håller helt med dig om grönt: en av mina älsklingsfärger men den är svår att få till i inredningen.

Hoppas att du får det kanonkul på Formex.

/Jenny

skriven
#6: Anna

Jenny: Sängen är en ODDA från IKEA. Tack, jag hoppas på två väldigt trevliga dagar på Formex :-)

skriven

Kommentera inlägget här :