Pressfrukosten



Jag är överväldigad! Mina två dagar på Formex var alldeles underbara och fyllda av inspiration och trevligt sällskap. Trevligheterna började på torsdag morgon med pressfrukosten, som även vi bloggare fick äran att närvara vid.



Temat Happy märktes verkligen direkt. Det var glada färger överallt och visst blev vi alla lyckliga av att mötas av varsitt paket vid frukostborden. I paketen väntade vår frukost bestående av sandwich, muffin, macarones och yoghurt med nötter. Till det serverades kaffe och juice.





Här ser ni programmet för frukosten:



Martina Haag blev min favorit när hon skrev krönikor i tidningen Mama och jag har sedan dess läst flera av hennes böcker. Därför blev jag extra glad att det var just hon som delade med sig av sina tankar kring temat Happy.



Frukosten var bara en liten del av allt det fantastiska jag fick vara med om. Jag hoppas att ni kommer att stå ut med fler bilder, skildringar och tankar som kommer att komma här på bloggen framöver ;-)

Kommentarer :

#1: DAHLARNA

Härliga bilder & härlig pressfrukost! Det var verkligen två underbara dagar! KRAMAR i massor!

skriven
#2: Jenny

Det låter som en rolig början på mässan. Kul idé att göra frukosten till ett paket :-)



Kram Jenny

skriven
#3: HUSnrNIO

Åh vad kul att höra Martina live. Jag gjorde det för ngt år sen och var mer än nöjd och inspirerad och glad när jag gick därifrån:) Mysig frukost dessutom!

skriven

Kommentera inlägget här :