Nattliga sysslor

På sena kvällar händer det ibland att jag får ett ryck och vill flytta om bland sakerna här hemma. Att börja flytta på ett ställe leder ofta till att andra saker måste komma till och så är man i gång... I går kväll fick jag ett sådant ryck och när jag var klar var det natt för länge sedan. Jag fick bland annat för mig att dela på en svärmorstunga för att få en blomma till Malmbyrån i vardagsrummet, men jag hann även stämpla med mina nya roliga stämplar. Fotografering av resultatet fick däremot vänta till dagsljus:













Som ni ser satsar jag till största del på klarglas på byråerna, så Jenny du har allt inspirerat mig att plocka fram en blomkruka som fanns i mina gömmor.

I dag har vi varit och besökt en sagostig i en mysig skog några mil härifrån. Det blev en riktig hit och flickorna ville helst inte lämna de tre bockarna Bruse och deras killingar. Vår söndag avslutades med fika tillsammans med vänner här på kvarteret. Vi bjöd på hallonpaj gjord på våra alldeles egna hallon och jag kan verkligen rekommendera receptet.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: House of Jammi - blogg och webshop

Det låter ganska mysigt med dina natt-övningar.

skriven
#2: Inredning hos nord

Superfint med klarglas.... så stilrent!

Kram

Helena

skriven
#3: Cia40:)

Jag är oxå väldigt glad i klarglas, som är lättplacerat och passar överallt!:)

Här har du en till som kör kvälls o nattpass hemma...hihi

Förr när maken jobbade natten brukade jag möblera om, så när han kom hem på morgonkvisten undrade han om han gått in i rätt hus...hihi

Häromdagen fick jag ett nytt ryck, flyttade upp sovrummet till övervåningen, som jag tycker används alldeles för sällan......Först mkt övertalning på maken, men han gav med sig till slut...hihi

KRAM Cia:)

skriven
#4: Emma

Det är verkligen snyggt med klarglas, gillas:) Kul när man får sånna ryck och vill flytta om! Ha det bra, kramar emma

skriven
#5: Jenny

Hihi åh va roligt Anna, jag kom på mig själv att bara le när jag såg dina fina saker innan jag hunnit läsa att det var inspiration från mitt hem! Så jättefint, klarglas är enkelt men bara sååå snyggt!!! Kul med nattliga ryck :-D



Kram Jenny

skriven
#6: Blogg by Maliin Stoor

Ser jättefint ut!



Verkligen frächt med det vita och glas!!



Maliin

skriven
#7: pysseliten

kul att flytta runt det gör ju jag med rätt ofta ,det är ett billigt sätt att förnya :)

Länka till din blogg idag tack för det bra tipset med lyktan .Min vart en lampa till fönstret Kram

skriven
#8: fru Sätterlund

Gillar verkligen ryck!! Ser jättefint ut :)



Ha det gott,

kramar Therese

skriven
#9: Emily

Tjusigt med allt vitt! :)

skriven

Kommentera inlägget här :