Korg

Korgar tycker jag om och just nu är det min Korbokopia från Ica Maxi som gillas allra mest. Maken kom hem med den efter ett besök i gamla hemstaden i dag. Han hade inte köpt den på eget initiativ, utan på uppdrag av mig efter att jag blivit tipsad av Elin.

Det känns som att den kommer att kunna bli användbar...



Till tidningar, eller...



...filtar.



Kanske får den stå i hallen och vänta på att fyllas av vantar och mössor. Med tanke på att den kostar ungefär en tredjedel av vad orginalet gör skulle jag ju kunna köpa flera ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Elin

Bra köp ;) hihi...kram

skriven
#2: Lollo

Snyggt med korgar! Jag hittade en i min Farmors källare när vi städade hennes hus. Den är jag väldigt glad över!

skriven
#3: Jenny

Den är jättefin den korgen :-) Det är ju bra att den kan fungera på så många ställen, då kan man rotera när man vill förändra!

Hoppas ni haft en bra helg, kram och trevlig kväll!

skriven
#4: DAHLARNA

Vad snygg den var! Den kan verkligen användas till nästan vad som helst! Hoppas att du friskar till fort! KRAMISAR!!

skriven
#5: HUSnrNIO

Fin korg. Det är himlans kul och smart med korgar. Jag var mkt när aatt köpa en illgrön till M idag när jag var på snabbesök på Jysk. som sagt - kul och smart med korgar. Trevlig kväll!

skriven
#6: Pysseliten

Bra att ha till allt ,jag har kuddar i min i plast så jag ska slippa snbbla om jag går upp på natten på dom .

skriven
#7: Emma

Helt underbar, gillar:) Ha det bra, kram emma

skriven

Kommentera inlägget här :