Teaser

Efter en vecka av förkylningar och små motgångar i slutfinishen av badrummet har vi nu både sjungit in våren och kommit till slutklämmen på badrumsrenoveringen. Vår Valborgsmässoafton har bestått av middag hos goda vänner här på kvarteret och traditionsenlig majbrasa med sång och vårtal. Flickorna ligger nu i sina sängar och Mathias agerar brasvakt tillsammans med några andra pappor. Innan jag går och lägger mig tänkte jag bjuda på en liten förhandstitt av badrummet.



Det kommer mera... God natt och sov gott!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: DAHLARNA

SNYGGT!!! Ser fram emot att resten av badrummet! Låter som att ni har haft en mysig Valborg! KRAMISAR

skriven
#2: Jenny

Låter som en härlig valborg! Och va kul att se, det ser verkligen jättefint ut i "nya" badrummet! Vill se mer :-) Kram och ha en fortsatt trevlig helg

skriven
#3: Jemps

Superfint! Gillar de gröna detaljerna muchos! Kram kram!

skriven
#4: Jenny

Åh, vad jag blir avis!!! Vi behöver och ska snart renovera vi med. Men ni är ju klara för sjutton och så snyggt det ser ut att ha blivit. Längtar också efter fler bilder! Kanske (alldeles säkert) kan jag bli inspirerad inför vårt projekt!

skriven
#5: jenny

Shit vad snyggt!! Vill se mer:-)

Kram

skriven
#6: InneoUte-Malin

Otroligt fint!

skriven
#7: fru Sätterlund

Vad snyggt det blir :) Tvättstället är grymt snyggt! Längtar tills vi får klart vårat... Har inte ens börjat än...



Hoppas ni är friska nu iaf :)



Kramar Therese

skriven

Kommentera inlägget här :