Jag lyckades!

Bilen står nu färdigpackad och vi ska alleles strax bege oss hemöver. Min snälla mamma följer med som sällskap och det känns skönt att slippa köra de 27 milen alldeles själv. Det bästa av allt är dock att mitt flörtande lyckades :-) Den vita klädbetjänten från förra inlägget ligger i säkert förvar bland mina och flickornas väskor. Bildbevis kommer när vi är på plats hemma. Angående hemmafronten kan jag också berätta att Mathias hunnit lägga klinkers i badrummet medan vi varit kvar här. Det blir roligt att få komma hem och se hur fint han gjort!

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Låter som om ni har haft det kul! Det ska bli spännande att se "herrbetjänten" i sin rätta miljö...

Kramen.

skriven
#2: lotta

låter ju kanon att maken fixar hemma när ni är iväg!! kram på dig!!!

skriven
#3: fru Sätterlund

Grattis :) Ska bli kul att se den i ert hem! Skönt med lite semester på hemmaplan, perfekt att maken jobbar på hemma också. Då blir det extra spännande att komma hem :)



Ha det gott,

kram Therese

skriven
#4: Dahlarna

Vilken otroligt snäll mamma du har! Ser fram emot att se "flört-presenten" på plats! Ha en riktigt mysig helg. KRAMAR

skriven

Kommentera inlägget här :