Award :-)

Jag har varit lite frånvarande här på bloggen ett tag. Helgen spenderade vi på Pite Havsbad där vi firade min mammas 50-årsdag tillsammans med närmaste släkten. En jättemysig helg! På jobbfronten har det också blivit en del förändringar för min del. Jag har gått upp i tid och det har tagit på krafterna att jobba alla fem dagar i stället för tre eller fyra. Man ställer snabbt in sig på deltid... Nu när jag kommit in i de nya vanorna och hittat tid för datorn igen fick jag en rolig överraskning av söta Jenny med bloggen Vi fyra i form av en award. Tack så mycket Jenny! Uppskattning värmer alltid :-)



Det man ska göra är att:
Kopiera in awarden för att visa att man fått den
Länka till den man fått den av
Skicka den vidare till 7 andra bloggar
Berätta 7 sanningar om sig själv

Här kommer mina sju sanningar:

- Jag tröstshoppar emellanåt och ja - det får mig att må bättre.
- Jag är lätt hypokondrisk.
- Sedan jag trodde att jag åkt fast i en av polisens mobila fartkameror vågar jag aldrig köra snabbare än hastighetsgränsen tillåter.
- Jag har fått jobba hårt med att kunna säga nej till telefonförsäljare.
- Jag har en tonårsaktig idolcrush på Joel Kinnaman. Han är ju bara så snygg!
- Jag älskar Singstar men äger tyvärr inget eget.
- Jag har väldigt lätt för att skratta och hoppas att mina många skratt förlängt mitt liv.

Jag skickar vidare till:

Dahlarna
Hanna
Fru Sätterlund
Inspirera mera
Inspirera
Johanna B
Frida

Det var allt för mig i kväll. Tack och godnatt! KRAM

Kommentarer :

#1: Sandra | Inspirera Mera

Åh tack så mycket, vad glad jag blir!

skriven
#2: Emma

Det är du väl värd:) Natti natti och kram

skriven
#3: Jenny

Det var du värd! :-) Och vilken härlig läsning - tror du och jag skulle ha riktigt roligt irl, jag tar med mig singstar om du bjuder över Joel så kan vi dreggla tillsammans hahaha... Jag NJUTER av MQ's reklamposters över stan just nu ;-) Kram Jenny

skriven
#4: Anonym

GRATTIS till dig & TUSEN TACK SNÄLLA Anna för den fina awarden till bl a annat mig :-)! BAMSEKRAMAR

skriven
#5: Carina - inspirera

Tack snälla! Alltid kul med lite extra uppskattning.

Kramen.

skriven
#6: Johanna.B

Åh tack så mycket!



Kram

/Johanna

skriven

Kommentera inlägget här :