Tillknycklad mugg och framtungt äpple

Leveransen från Bluebox gick snabbt! Redan i dag hade jag minsann en blå låda i brevlådan och den innehöll precis det jag beställt - en tillknycklad mugg och en lunchlåda i form av ett äpple.




Muggen hamnade inte i stringhyllan utan fick i stället ta plats på soffbordet.


Äpplet, som jag ju faktiskt tänkt ha som dekoration, fick jag lite problem med. Det är så framtungt att det tippar väldigt lätt och tills jag kommer på en bättre lösning får den ta stöd av stringen i stället.

Efter en dag på jobbet med rätt röriga elever känns det skönt att det äntligen är fredag i morgon. På lördag väntar besök av bästa grannarna från Tomtebotiden och det ser vi fram emot hela familjen. Emmy har redan styrt upp en handlingslista och den går inte av för hackor... återstår bara att se om vi verkligen ska handla allt onyttigt som står på den. Om vi inte hörs innan så önskar jag er en bra början på helgen! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jenny

Vilka söta saker du beställt! Längtar tills vi bor i vårt hus och man kan skaffa mer "pynt" och sånt man vill ha :-) Kram Jenny

skriven
#2: Jemps

Busigt äpple hörre du! ;-) Emmy verkar ha ärvt sin mors smak på det goda i livet, för tänk så många goda stunder vi haft tillsammans Anna! Maryland cookies, chokladkakor i solen och tyvärr utspillt lösviktsgodis på vägen till skolan... Remember those good times?... :-) Trevlig helg på er, kram!

skriven
#3: lotta

jättesnyyyyyyyyyyyyyggt!

skriven
#4: InneoUte-Malin

Fint! Vilken tur att du fick det du beställde... ;-) SÅ fint med hortensian på bordet. Trevlig helg!

skriven
#5: Inspirera Mera

Vilken härlig beställning du har gjort.

Kram Sandra

skriven
#6: Mari

Beställde oxå därifrån en gång och det gick ursnabbt. Verkligen snygga saker du klickat hem.



Kan du inte ställa äpplet på en sån där ring till mormorsstång tror du?? Värt att testa....



Ha en goer helg!! Kram!!

skriven
#7: Therése

Äpplet är verkligen jättefint!!

KRAM!

skriven
#8: Sofie

Tack för dina rara ord hos mig! De värmde.



Åh, vad frustrerad jag blir när jag läser ditt inlägg! -stor suck- Jag slängde nyligen bort två sådana muggar som jag en gång köpt på secondhand för en jättebillig slant. Men tillsist, när de aldrig kom till användning, tröttnade jag på dom och såg inget användningssyfte med dom och kastade bort dom. Tror du jag ångrar mig nu när jag ser så fint du gjort :(



Fortsatt trevlig helg :)

Kram, Sofie

skriven
#9: Annas inspiration

Vilka fina köp,

så kul att pyssla :-)



vad roligt med besök,

ha en toppendag!



kramar Anna

skriven
#10: HUSnrNIO

Men vilket fint äpple vill ha. Fint på bordet har du också. Ha en bra helg.

skriven
#11: fru Sätterlund

Vad trist att inte äpplet kan stå själv, hoppas du kommer på nåt bra för det är kanonsnyggt!



Mysigt med trevligt besök :) Hoppas ni hade en underbar kväll!

Kramar Therese

skriven
#12: Anonym

Vilka fina saker! Muggen har jag varit svag för en längre tid - bra tips att kunna ha en som vas!

Äpplet var ju helt underbart!

Hoppas ni hade det trevligt med alla onyttigheter ;)

Kramen.

skriven
#13: dahlarna

Hej!



Nu är jag hemma igen!



Kul när det man beställer kommer fort hem :-)! Fina saker du har fått! Jag shoppade en hel del i Göteborg, så det kommer kanske på bloggen ikväll.



Hoppas att din helg också har varit kanonbra! KRAMISAR!

skriven
#14: [room] by sofie

Grattis, du är en vinnare!

Du har vunnit senaste nr av Residence!

Tack för att du deltog i tävlingen hos mig på bloggen [room] by sofie.



Maila din adress till; [email protected]

Ange: roombysofie -så kommer tidningen med posten!



Kram Sofie

skriven
#15: Hanna

Vilka fynd! Roligt att läsa om hur du har det. Skönt höra att du trivs på nya skolan. Jag vet ju själv hur rörigt det mesta kan vara innan man kommit in det hela. Var har du förresten hittat de där gröna "plopparna" som ligger på vardagsrumsbordet? Kul idé.

skriven
#16: Mary

Den tillknycklade muggen var helt underbar. Har suttit och kollat hemsidan, men hittade den inte. Jag kanske bara letade för dåligt.

skriven

Kommentera inlägget här :