Festrapport

Festen i lördags blev otroligt lyckad och trevlig på alla sätt och vis. Den smaskiga middagen bestod av thaibuffé och efterrätten var en klassisk kladdkaka med frukt och bär. Till det blev det goda drycker av alla de slag och sen dansades det till en duktig trubadur natten lång. En och annan omgång Singstar blev det också på småtimmarna innan vi droppade av allt eftersom. Jag önskar att jag hade haft min kamera med för att kunna visa er den vackra utsikt vi hade över hela stan i klubbstugan uppe på berget där vi befann oss. Tack alla grannar för bästa festkvällen på länge!

I fredags hann jag inte bara med att shoppa kläder till festen, utan jag fick också med mig ett par ljussakar från Village. Jag har inte riktigt tyckt att jag fått till det på brickbordet innan, men tillsammans med den fina ljuslyktan vi fick för ett par veckor sedan blev det en mer enhetlig känsla på det lilla låga bordet. Ett så lågt bord behöver något med höjd på känns det som.



Hoppas ni haft en bra start på nya veckan!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Det låter som att ni hade en grymt lyckad kväll :) Vad roligt!!



Vad fint det blev på brickbordet, det är en skön känsla när man känner att man får till det:)



Ha det gott,

Kram Therese

skriven
#2: Livet hemma hos Linda

Vad fint det blev! Brickbord är väldigt fina accessoarer att ha i hörn eller liknande:) Supersnyggt!



Kraam L



skriven
#3: Annas inspiration

Vad roligt det låter!



Brickbordet är supersnyggt,

var är det köpt?

Har sett fina hos perlannliving som jag kanske slår till på :-)



kraaaam

skriven
#4: InneoUte-Malin

Väldigt fint! Håller helt och håller med om att det oftast är finast att blanda högt och lågt.

skriven
#5: Dahlarna

Vad snyggt du har gjort på ditt brickbord! Jag vill också ha ett sådant ;-)!



Visst är det underbart kul att få gå på lite vuxenfest. Funkar ju nu igen när barnen börjar bli lite större & kan ha barnvakt. Ni verkar verkligen ha haft en superkul kväll!



Har haft en jobbig dag idag. Fick reda på i morse att en bekants barn (flicka är 6 år!!! - som min minsting) har en elakartad tumör i huvudet. De fick reda på det förra veckan när de skulle göra rutiningreppet skrapning i näsan (det gjorde min minsta son för ett halvår sedan!!!). Dagen efter försvann synen på ett öga & nu ligger de på Ronald McDonald & väntar på operation.... Har varit ledsen hela dagen & tänkt på familjen samt tänk på att det kunde ju lika gärna ha varit min son för ett halvår sedan... :-(



Hoppas att veckan blir bra! KRAMISAR!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :