VAB-piff

Torsdag morgon och jag går ännu en ny VAB-dag till mötes. Det som däremot skiljer denna morgon från de tidigare är att Ebba fortfarande sussar sött i sin säng och att jag fortfarande går runt i morgonrock och myser. Innan lillstumpan vaknar tänkte jag visa lite nytt piff här hemma, både något nytt och något "gammalt".

Först ut är en ny bricka som jag köpte i lördags på Lagerhaus i gamla hemstaden.




Eftersom jag fortfarande trivs med hustemat i vardagsrummet fick brickan ta plats på Malmbyråerna.

När jag och Mathias var i Berlin i våras köpte jag bland annat en liten väska från Koziol, men jag har inte riktigt hittat något att göra av den förrän nu. Tillsammans med en gammal plastväxt har den nu hamnat på köksbordet. Enkelt, men helt okej :-)



Nu ska jag försöka krypa ur den sköna morgonrocken, så att jag är redo att möta dagen med en förhoppningsfri feberfri tös när hon vaknar. Ha en fin dag!

Kommentarer :

#1: Hanna

Supersöt bricka! Och Koziolväskan blev ju piffig där. Ofta är ju det enkla det bästa ;)

skriven
#2: Carina - inspirera

Härligt om hon mår bättre! Kul att piffa lite med sånt som man har hemma.

Change ljusstaken är ju så fin!

Kramen.

skriven
#3: Lotta

fina grejoroch brickan var supersöööt! ibland kan de där vabdagana vara urmysiga och ett riktigt andningsrum i vardagen!!

skriven
#4: Inspirera Mera

Vilket härlig piff!

Kram Sandra

skriven
#5: InneoUte-Malin

Supersöt bricka - och Koizol-väskan på bordet var ju jättefint. :-)

skriven
#6: Jenny

Kul med nya små saker i hemmet, de är en fröjd för ögat och gör en glad :-) Tycker den där dockan är så himla söt, har oxå stått och hållt i den på Lagerhaus! Kram Jenny

skriven
#7: fru Sätterlund

Håller med, visst är det trevligt med småsaker som piffar upp :) Vad mysigt det låter att strosa runt i morgonrocken och mysa. Längtar efter helg och sovmorgon!

Krya på er :)

Kram Therese

skriven
#8: dahlarna

Så fint & mysigt du har gjort! Hoppas att tjejen mår helt bra nu! KRAMAR!

skriven

Kommentera inlägget här :