Två mattor blir en

Jag har länge funderat på en ny matta till vardagsrummet, men jag vet inte riktigt vad det är jag vill ha. Större mattor har ju en tendens att kosta lite mer också. I går kväll när jag satt och kollade igenom veckans reklamhög såg jag ikealiknande mattor till bra pris på Rusta, så i dag åkte jag dit och tittade på dem. Bredden på varje matta är bara 80 cm, men med två stycken som överlappar varandra blir det lite bättre. Sagt och gjort, för 129 kr styck fick de följa med hem till oss och nu ligger de på plats.





Mattorna ska få ligga till sig lite mer innan jag justerar dem bättre.

I kväll är vi bjudna på 30-årsfest hos en av mina bästa vänner och då kommer mina föräldrar hit för att vara barnvakter. Sedan stannar min mamma några dagar för att spendera början av höstlovet med flickorna.

Ha en jättebra lördag! KRAM

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: lotta

blev ju kanonfint!! trevlig helg!!

skriven
#2: Milla

Det blev ju kanon..du vet att silver tejp på baksidan håller ihop dem med varandra. Ifall du behöver.Skit snyggt blev det. Skönt att fler än jag gillar finurliga budget tips.Kram Milla:D

skriven
#3: Dahlarna

FINT med mattorna! Jag önskar också mer mattor till vårt hem.



Kul med fest igen! Hoppas att ni får riktigt trevligt!!



Vi har hela lovet ledigt! Vad synd att ni måste jobba några dagar. Borde ju vara lika över hela landet om man jobbar kommunalt... Bamsekramar

skriven
#4: Inspirera Mera

Vilken smart idé att använda dig av två mattor.

Kram Sandra

skriven
#5: Jenny

Skönt när en förändring inte behöver bli så dyr - håller med om att stora mattor kostar (ibland löjligt mycket). Hoppas ni haft en trevlig helg! Kram Jenny

skriven
#6: Carina - inspirera

Riktigt smart...blir ju kanon!

Kramen.

skriven
#7: Lena

Vad smidit att göra 1 av 2. Kanon ju! Ha det så bra.

Kram från västkusten.

skriven

Kommentera inlägget här :