Tada!

Några av er har tipsat mig om att skaffa dynor till de nya stolarna och sedan i går ligger svarta runda dynor från EM på plats. Min kära mamma som var här fram till i går var snäll och gav mig en födelsedagspresent i förskott :-) Inte vill hon väl sitta på repiga stolar nästa gång hon kommer hit...



På EM hittade jag också en löpare i Mairos mönster Blomma och den kunde jag bara inte låta bli att köpa.



Höstlov pågår för fullt hemma hos oss och i dag är jag lite sugen på att göra marsipanspöken efter ett tips i dagens tidning. Vi firar inte direkt Halloween hemma hos oss, men lite pyssel är ju aldrig helt fel. Ha en fin torsdag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Milla

Gillar Mairo..har ju precis tapetserat den i hallen.Bra med dynor..snuggt blev det.Kram Milla:D

skriven
#2: InneoUte-Malin

Det är verkligen oumbärligt med dynor på den typen av stolar. Vi insåg tack och lov det rätt fort efter vårt stolsinköp i våras. Fin är det med dynorna också. :-)



Fin löpare! Gillar verkligen Mairo och deras mönster. :-)

skriven
#3: Annas inspiration

Jättesnyggt!

skulle också vilja införskaffa dynor till stolarna vi har.



ha en skön torsdag!

kramar

skriven
#4: Dahlarna

SÅÅÅ fint!! Blev supersnyggt med dynorna! Jag har också spanat in den Blomma duken, fast i helvitt. Och de tallriksunderläggen. OM det blir ett nytt köksbord här hemma, så kommer jag att köpa till det :-)!! Ser fram emot att se era marsipanspöken på bild! KRAMISAR

skriven
#5: Rebecka

Vilka snygga stolar och det där mönstret på duken är så snyggt!

Trevlig helg!

Kram Rebecka

skriven
#6: Dessi

Har också funderingar på att köpa hem såna dynor.. Våra stolar är (och blir) repiga eftersom vi har en massa djur... Kram Dessi

skriven
#7: Hedvig

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

skriven

Kommentera inlägget här :