Kan jag få börja pynta nu?!

Som ni kanske minns beställde jag en adventljusstake från Ellos för någon månad sedan, men nu i kväll när jag passerade Åhléns alldeles nyuppackade julpynt såg jag den - min hittills allra största adventljusstakeförälskelse. Den är inte helt olik den jag beställt, men den var ännu mer (högre) bågformad och det var det jag föll för. Nu är den första avbeställd och med mig hem tog jag:



Jag kanske borde sprätta förpackningen ändå och kolla så att min darling fungerar. Åh, vad jag längtar efter första advent!

Kommentarer :

#1: Malin

Precis en sån har vi. Jättefin! :-)

skriven
#2: Milla

Här längtas det med...Jul,NU! Kram Milla:D

skriven
#3: fru Sätterlund

Det ska bli mysigt att få ta fram ljusstakarna :) Jag köpte en på rean efter jul som jag längtar efter att ta fram!



ha det gott,

Kram Therese

skriven
#4: Dahlarna

Det är ju den jag har!!!! Köpte den förra året på Åhléns!! Nu har vi lika :-)!!!! Den finns på en bild någonstans på min blogg från förra julen! Hoppas att din dag har varit bra. Gick faktiskt hem från jobbet idag, världens huvudvärk & sååååå trött. Kramisar!

skriven
#5: lotta

åh, kan du inte visa den "live" dvs upppackad. den ser superfiiiin ut, e ute efter nåt sånt jag med, men vill gärna se den live!!

skriven
#6: Petra

hehe härligt att du fått hem ljusstaken redan! :) hoppas du blev nöjd med köpet? kram

skriven
#7: HUSnrNIO

Kul att du hittade en som du var riktigt nöjd med.

skriven
#8: Carina - inspirera

Idag har det varit otroligt grått och trist...det är snart mörkt och jag längtar lite, lite till att få julpynta! Men vi får vänta ett tag till ;)

Kramen.

skriven

Kommentera inlägget här :