Gott och blandat

Efter en veckas frånvaro är det verkligen på sin plats med lite uppdatering här på bloggen. För någon dag sedan var det däremot helt omöjligt för mig att logga in på blogg.se, så helt frivillig har min frånvaro inte varit. Jag förstår av flera andra inlägg att det varit struligt med blogg.se de senaste dagarna...

Under veckan som gått har mycket hunnit hända. Vi har haft trevligt besök från Göteborg, Emmy har haft feber och hosta, jag har varit på mitt livs första elitseriematch i hockey och jag har också hunnit med mitt allra första besök på akuten med en elev som skadade sig på vår aktivitetsdag. Det har varit full rulle med andra ord.

Gästerna från Västkusten hade med sig fina presenter till hela familjen och jag hade bland annat turen att min svåger valt ut precis de söta burkarna från Lagerhaus jag stått och kikat på för ett par veckor sedan. Han har bra koll!



Just nu står gummorna på Malmbyråerna i vardagsrummet och där har även tre små låtsasdiamanter fått ta plats. Egentligen är de nog till för att dekorera i blomkrukor, men jag tycker de ger ett så härligt sken när ljusen bredvid är tända.



Diamanterna kostar tio kronor styck på Interflora.

Nu är det strax dags för andra avsnittet av Äntligen Hemma och det kommer jag såklart inte att missa. Ha en skön kväll!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: lotta

fiiina gummor och l'äckert med diamanterna!! lät som du haft full rulle :-)

skriven
#2: Petra

fina saker du fått :) låter som du haft fullt upp..Kram

skriven
#3: dahlarna

Vilka söta burkar! Och kan tänka mig att det är läckert med skenet från ljus i "diamanterna"!



Låter som du har fullt upp! Jag med just nu... Förstår inte hur jag får in allt & det känns aldrig som att jag får vila... Tiden vid datorn har blivit minimal & det är ju det jag tycker är skönt & avslappnande!! Hoppas att slutet på veckan blir lugnare än var dessa tre första dagar har varit.



KRAMAR i massor



skriven
#4: Sofie

Vilka fina presenter du fått! Burkarna var riktigt söta. Kram, Sofie

skriven
#5: InneoUte-Malin

De där gummorna från Lagerhaus var verkligen söta. :-)

skriven
#6: Farbror Nicke

Hallå där Anna å tack för senast.. Ser att gummorna har hamnat på hedersläktar'n :O) Hälsa göbben o tjejerna. Lena säger: "det e ingen fara" vem kan har lärt henne den meningen? HiHi. Ha det gött!!



/Nicke

skriven

Kommentera inlägget här :