Flyttat om

Jag är alldeles för dålig på att flytta om eller ta fram saker som legat gömda i skåpen, men i går kväll fick jag ett litet ryck och gjorde om på Malmbyråerna i vardagsrummet. Vår fina ram med bilder från vigseln hade vi tänkt sätta upp i sovrummet efter renoveringen, men samtidigt känns det kul att ha den framme i ett rum där vi spenderar mer tid. Därför tänker jag testa hur det känns att ha den på byråerna ett tag. Ramen blir nog däremot vit så snart som möjligt.

Eftersom det är bilder från vår vigsel så får hela temat bli lite...







De gröna ljusen ska inte stå på vitrinskåpet, men de är visst kvar sedan sommarens gröna dagar. Jag känner mig inte helt nöjd med hur det ser ut just nu, men kanske kan färgbyte på ramen hjälpa. Det är ett angenämt problem att ha för många saker man vill ha framme och det är ungefär så jag känner nu. Det känns som om jag skulle behöva någon som kom och gjorde lite feng shui hos mig... eller i alla fall sa vad jag ska ha framme och inte, för i går kväll flyttade jag om så mycket att allt kändes fel till slut.

Hoppas ni haft en bra början på veckan!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: InneoUte-Malin

Fint fixat! Visst är det kul att möblera om lite ibland - och göra fynd bland sakerna i skåpen. :-)

skriven
#2: Hanna

Älskar huset i glaskupan! Påhittigt och lite knasigt, men på ett fint sätt! Snacka om att småfolket där inne lever i sin egen lilla bubbla ;-)

skriven
#3: Mari

Vissa saker flyttar jag om ofta men vissa har hitta sin plats känner jag så de får stå som de gör.



Ibland har man för mycket i skåpen och nu ska det väck, alla felköp får ge sej i väg på loppisen om tre veckor, ska bli jätteskönt.



Snyggt arrangerat förresten....



KRAM!

skriven
#4: Milla

Hej, det blir fint med Love tema, bra påminnelse i vardagen och med vit ram ännu finare....En liten kruka "Hjärtan på Tråd"???Kanske..du kommer nog på något ser att bli snyggt. Gå på DIN känsla då blir det oftast bäst. Kram Milla & tack för din kommentar hos mig.

skriven
#5: Petra

fina saker och fint du gjort i ordning :) trevlig tisdag anna! kram

skriven
#6: lotta

såååå fiiiint! älskar de love bokstäverna!! ha en fortsatt bra vecka!!

skriven
#7: Emma

Tyckte det blev jättefint, loveordet passade ju kanon där:) Ha en bra dag, kramar emmsan

skriven
#8: Dahlarna

Vilket fint kärlekstema! Förstår vad du menar... Verkligen ett lyxproblem att man vill ha så mycket framme. Man kanske får bli duktigare på att ändra oftare istället. Eller köpa mindre... ;-)! LOVE bokstäverna har jag med :-)! Glaskupan är verkligen superfin! Kramar!!!

skriven
#9: HUSnrNIO

Så mysigt och fint!

skriven
#10: Line

Vart kan man köpa såna LOVE bokstäver? :) det var väldigt fint!

skriven

Kommentera inlägget här :