Efterlängtade adventshelg

Efter en omvälvande vecka på många sätt och vis kan jag äntligen visa ett livstecken. Denna helg är verkligen efterlängtad, både på grund av den jobbiga veckan som gått men även för att det är första advent på söndag. Jag har börjat pynta så smått och i morgon tänker vi trängas tillsammans med andra nyavlönade på Birsta City och IKEA i Sundsvall. Det är det helt klart värt, för då kommer jag att få träffa en kär vän som jag aldrig träffat irl. Hon skulle passande nog också dit på lördag och då vill jag helt klart ta chansen att äntligen få ses :-)

Min stora sessa Emmy 5 år börjar bli mer och mer som sin mamma. När vi gick förbi ett skyltfönster såg hon en söt svart tomte och sa "den passar ju till mina svarta adventsljusstakar". Klart att hon fick köpa den när hon har så bra koll!



Ha nu en jättemysig helg! KRAM

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Dahlarna

Låter inte bra med en så omvälvande & jobbig vecka... Hoppas att du får mycket kraft tillbaka i helgen. IKEA ger mycket bra energi :-) (dock skulle nog inte mannen hålla med om det...)! Vad kul att få träffa en ny vän - är det en bloggvän? Jag hoppas att du & jag också får möjlighet att ses irl snart. Vore verkligen superskoj! Ku att Emmy har mmams intresse för inredning! Det båda gott för framtiden :-)!



TA HAND OM DIG! KRAMISAR!!!

skriven
#2: Jemps

Mysigt! Hon kan din Emmy. :-) Trevlig helg! Kram kram!

skriven
#3: HUSnrNIO

Härligt att dela intresset för inredning:) Hopaps du får en trevlig första adventshelg. Kram

skriven
#4: Ullis

Åh kära Anna!!! Det ska bli supertrevligt att ses imorgon!!! Jag ser fram emot det väldigt mycket :)



Gullig kommentar av Emmy! Hihi!



Ses imorgon bästis! Puss puss!

skriven
#5: araminta

Kul att få slappna av i helgen!

Kanske äta lite lussebullar och njuta av första advent, eller?!

Kram.

skriven
#6: Jenny

Jag hoppas din nästa vecka blir mindre omvälvande - men framförallt att ni får en mysig första advent! Kram och trevlig helg!

skriven
#7: fru Sätterlund

Vad spännande att träffa en bloggvän, för visst var det så? Tänk vad mycket positivt man får genom sin blogg, det kunde man inte ens drömma om :)



Vad gulligt att Emmy följer i sin mammas fotspår, det bådar gott ;)



Ha en trevlig helg!

Kramar Therese

skriven
#8: lotta

inredning i blodet :-) härligt!blev superfiiiint!

skriven
#9: Madde

Hejsan vännen! Vad kul att fara till Ikea, men lät inte bra det du skev om veckan, vad är det som har hänt? Kram

skriven
#10: Carina - inspirera

Härligt när man ser att barnen tar sånt intryck!

Och det blev ju riktigt super!

Kramen.

skriven
#11: HUSnrNIO

Ha en trevlig första adventskväll.

skriven
#12: Sofie

Vilken söt stake och tomte! Märks att dottern fått "ditt öga" för det där... :)

skriven
#13: InneoUte-Malin

Med så bra inredningstänk är det klart att sessan ska belönas. :-)

skriven
#14: Carina - inspirera

Kul att få läsa om dina upptåg!

Kramen.

skriven
#15: FURNISH.etc inredningsblogg

Vad mysigt med advent! Jag gillar! Har också de där ljusstakarna från IKEA, enkla och fina! Kram Emmy

skriven

Kommentera inlägget här :