Nu blev det bättre

I går fick jag den trasiga delen till den sista rullgardinen, så nu sitter äntligen alla tre på plats. Tack IKEA!




Okej, jag erkänner - jag är beroende av Village och kan inte vara på stan utan att dras dit. I går blev det dessa ljuslyktor för 39 respektive 49 kronor. (Ursäkta den mörka bilden)

Nu sitter jag här och väntar på att få ha fredagsmys med Emmy och Mathias, men frågan är bara var de har tagit vägen?! De skulle bara cykla runt kvarteret för över en timme sedan. Förmodligen har de stannat till hos bästisen med familj, så jag väntar inte mycket längre innan chipspåsen öppnas... Ha en mysig kväll!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jemps

Skönt att få ordning på rullgardinerna igen. Minns en gång när jag och Robert glömde köpa klädseln till en fotpall eftersom den stod på en annan hylla - lagom kul när man kom hem... ;-) Här blir det ostkrokar!! Mums! Kram!

skriven
#2: Anonym

Det där känner jag igen, det är en farlig affär den där, jag gick en omväg idag för att råka slinka in för jag hade redan köpte en Esprit blus som jag inte skulle men det var rea.



Jättefina ljusstakar och lyser läckert och priset var ju inget att bli ledsen över.



Härligt att IKEA skickade nya till och att det funkar nu!



Kontaktpapper är sånt man gör väggord och sånt av...javisst ja säger du säkert nu.



Ta du och börja smaska på chipsen de får skylla sej själva...Kram!!



skriven
#3: Therese

Nej, jag håller med dig, man kan bara inte gå in där utan att köpa med sig nåt hem :-)

Mycket, mycket fint har dom!!



Va bra att ni fått ordnig på rullgardinerna!

Ha en mysig fredagskväll!

Kram Therése

skriven
#4: Bokmalen

Å, vad bra att ni fick en hel bit!! Hoppas det inte var några problem för er!!??

Jag har samma problem med Village, bara det att det oftast är så mycke jag vill ha att det blir som inget av det... Har svårt att bestämma mig helt enkelt.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramen, Maria

skriven
#5: CrimsonAnna

Mycket vackra ljuslyktor. De bästa ljuslyktorna är de som är vackrast när de är tända.

skriven
#6: emma

God morgon! :D

Allt bra? :)



Om du har lust och tid, så

får du gärna kika in i min blogg :D <3



// EB

skriven
#7: Petra

sant så sant man kan inte låta bli gå in på village när man är i stan! :) hoppas allt är bra med dig? Kram

skriven
#8: karola

Levande ljus är mysmys...ha en fin helg!

skriven
#9: dahlarna

Vad fint det blev! Vi har två rullgardiner per barnrum att sätta upp. Dock måste de skäras till för rätt mått & därför har vi inte orkat ta tag i det projektet... Väntar nog till sommarlovet...



Lyckliga du som har så nära till Village! Fattar inte varför de inte öppnar webshop!!! Hoppas att du får en skön helg! KRAMISAR!!

skriven
#10: mio

hej! halkade in på ett bananskal och hittade mycket trevlig läsning. ni ser ut att ha ett mycket mysigt hem! kul att man kan kika in såhär avståndet till trots, norrland var det va? Skåne här =0)

kikar säkert in fler gånger! / mio

skriven
#11: fru Sätterlund

Vad skönt att det löste sig till slut :) Nu slipper ni ha solen i ögonen är ni vaknar ;)



Village har ju så mycket fint, förstår att det är svårt att gå in utan att handla med sig något hem...



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#12: Jenny

Det finns vissa butiker som har den dragningskraften, vet PRECIS vad du pratar om ;-) Jättefint med era nya rullisar! Kram och fortsatt trevlig helg

skriven
#13: Emma

Skönt att ni äntligen fått den:) Så mysigt ni har det!!! Ha det bra, kramar emmsan

skriven

Kommentera inlägget här :