Lerberg till Ebba

Söndag kväll betyder oftast dataspelskväll för min käre man, men innan han får ta över datorn tänkte jag visa ännu ett av gårdagens inköp på IKEA. Som jag nämnt tidigare har Ebba ett ganska svårmöblerat rum, men i går hittade vi i alla fall en liten lösning på förvaringsproblemet i hennes rum. Sedan tidigare har vi en Lerberg bokhylla i förrådet och i går såg jag att den nu finns i rött också, så en sådan fick det bli.



Även när dörren är helt öppen fungerar den i detta smala utrymme så att garderobsdörren också går att öppna utan problem.




Nu - dataspel för vissa :-p

Kommentarer :

#1: Therése

Vad är det egentligen med män och deras datorspel?

Har en jag med här hemma!

Hade han sett detta hade han kläckt..vad är det med er kvinnor och bloggande? :-)



Vad fin hyllan är, och bra storlek!

Mina barn har väldigt små rum, men då är det super med Ikea som har många smarta lösningar!



Du får ha en skön söndagskväll (i din ensamhet, eftersom han sitter vid datorn..hi hi).

Kram Therése

skriven
#2: fru Sätterlund

Men vilken charmig hylla :) Den har jag missat... Vilken tur att ni hittade en som passade i utrymmet :)

Hoppas helgen varit trevlig!

Kram Therese

skriven
#3: dahlarna

Vilken FIN hylla! Den har jag också missat. Hade varit snygg i stora sonens röda rum.



Har en liten 10 minuters rast just nu - annars är dagen riktigt späckad. Ska dessutom på skolråd ikväll & vi är några föräldrar som arbetat fram ett förslag på att förbättra trots åldersintegrering. Är lite nervös hur den "åldersintegrerandeälskande-jag-vet-bäst-rektorn" ska ta emot vårt förslag... Håll en tumme för mig... ;-) Vad skönt med en lite lugnare vecka! TACK för alla dina snälla ord både på min blogg & på fb om mina inlägg! Du förgyller verkligen min dag! KRAMAR!!!!

skriven
#4: Lotta

jätteläcker hylla, blev ju kanon!!

skriven
#5: Annah

Vilken fiffig liten hylla. Snyggt med rött var det också!

Kram ANnah

skriven
#6: Syrran

Vilken fin hylla! Det blev ju jättebra!!

skriven
#7: pysseliten

har du med en liten Ebba ser jag kul jag med fast 10år :) Ja bordet vart bättre :)men lång tork tid

skriven
#8: Emma

Fin hylla och den passade ju kanonbra där:) Ha det bra, kram emmsan

skriven
#9: Tessi

Hej! Jag har bara en liten fråga angående denna hylla, är den stabil? Och måste man skruva fast den i väggen eller står den bra ändå? :) funderar på att beställa en sån här från ikea, då jag inte har planer på att besöka ikea än igen på ett tag :P om du vill får du gärna svara i kommentatorsfältet i min blogg :) tack och hej!

skriven

Kommentera inlägget här :