Mer rosa

... har fått flytta in i vårt kök. I förrgår var jag och tjejerna i gamla hemstaden och då var ett besök på Lagerhaus absolut ett måste. Där hittade jag bland annat en rosa bricka och diskborste, små detaljer visserligen men de bidrar ändå till en ännu mer rosa känsla i köket. Lite ovant måste jag erkänna att det känns för en som mest bara kör på vitt, svart och grönt men så här till våren känns rosa som en härlig färgklick.





Den härligaste färgklicken på temat rosa anlände som en överraskning i eftermiddags. Då fick vi nämnligen ett blomsterbud med en superfin vårbukett från släktingar i Piteå som ville gratulera oss nygifta.



För tredje dagen i rad har Ebba i dag haft 39 graders feber till och från, så slutet på lovet fick en tråkig vändning med innedagar för oss. Som tur är har Emmy fått åka till sin farmor och farfar i dag och kommer nog att få en härlig helg med både skidåkning och bobturer. Själv är jag bjuden på tjejfest i morgon, så jag hoppas att Ebba är piggare då så att jag kan gå på festen och slappna av.

Jag önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer :

#1: Lina

Det blev ju superfint! Du måste ju ta kort på tavlan när den är uppsatt!! Kramar och tack för i onsdags!!

skriven
#2: Bokmalen

Härligt vårigt med dom fina rosa inslagen!!

Trevlig helg!

Kramen, Maria

skriven
#3: Lina

Jamen vad roligt att få göra nåt som inte alltid hör till vardagen nu för tiden! Jag antar att det blir i Övik annars hade du kanske hört av dig hit:P

skriven
#4: InneoUte-Malin

Vad fint med rosa! Härlig vitamininjektion. Trist med Ebba. Vår lilla Ebba har också varit hängig en evig tid. Kanske är något med namnet. :-)

skriven
#5: Mari

Mysigt med det rosa.....funderar och funderar på rosa eller grönt men hittar inte riktigt rätt.



Vilken underbar bukett ni fick.....



Hoppas du får en trevlig kväll med tjejerna!



Kram!

skriven
#6: fru Sätterlund

Fräscht med rosa :) Ha så kul ikväll!

Kram Therese

skriven
#7: Lisa

Tjusigt med rosa! färgklick som gör en så glad ju! Åh jag hoppas att ni snart kan vara friska och pigga!! KRYA PÅ ER kramar!

skriven
#8: dahlarna

Vilken vacker bukett! Kul att få blombud! Vad kul det är att man kan förändra ett rum med bara några enstaka detaljer i en ny färg! Läcker diskboste du har hittat...



Hoppas att allt är bra med dig & familjen! Alla friska nu? Har du vant dig vid att vara FRU nu? Har Mathias vant sig vid sitt nya efternamn?



BAMSEKRAMAR!

skriven
#9: Petra

Mysigt med rosa tema! =) Ja här har det med varit sjukdomar i helgen.. nu vill jag ha VÅR! kram

skriven
#10: Annah

Så fräscht med rosa! Hoppas att lilla tösen kryar på sig snarast!

Kram ANnah

skriven
#11: Sofie

Fint med rosa! Passar bra såhär när våren gör intåg :) Vacker bukett! Kram, Sofie

skriven
#12: Anonym

Ja visst e rosa en underbar färg, har det i v-rummet och det känns ju så vårigt och fräsht!!! Kanonsnyggt=) Ha det bra, kramar emmsan

skriven
#13: Dahlarna

Du har en utmaning på min blogg! KRAMAR!!!

skriven
#14: Dahlarna

Jag har en utmaning till dig på min blogg! Hoppas att du har haft en bra tisdag! KRAMAR!

skriven
#15: åsa

Vilket snyggt kakel ni har !!

skriven

Kommentera inlägget här :