Det sa klick...

Ja, ett slitet uttryck kanske men det var just vad som hände i kväll när jag och Emmy sprang in på Village fem minuter innan stängningsdags. De hade fått in en massa nya tavlor och tjejen som jobbade hade precis hängt upp en tavla på väggen bakom kassan, men i mina ögon hängde den redan ovanför fåtöljen i vår läshörna. Tyvärr hade just det motivet inte kommit med i sändningen även om den stod med på ordersedeln. Som tur är var hon så snäll och plockade ner den hon precis satt upp så den fick följa med mig hem.


Eftersom Ebba sover får tavlan vänta till i morgon med att komma upp på väggen, men så här ser den i alla fall ut.



Där ovanför fåtöljen ska den hänga. Jag återkommer i morgon och då är den förhoppningsvis på plats.

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Snygg och häftig tavla. Var in på Village i helgen men såg inte den :( Den kommer passa jättebra ovanför fåtöljen. Vilken bra service :)



Kram Therese

skriven
#2: InneoUte-Malin

Så fin! Tror att jag får ta en titt på Village i veckan. :-)

skriven
#3: Bokmalen

Jag såg den sist jag var in förra veckan. Den kommer ju att passa jättebra där!! :)

Stor Kram, Maria

skriven
#4: Inspirera Mera

Vilken härlig tavla du har köpt! Det ska bli kul att ta en tur på Village i helgen.

Kram Sandra

skriven
#5: Romeo Patrick

Hittade din blogg efter att jag sökte efter renoveringsgipsskivor, håller nämligen på renvoera, för första gången i mitt liv haha, har aldrig hållt i en hammare. Har hust från 1800talet så väggarna har spruckit så jag har ångat bort 7 lager av tapeter !!! och När jag tapetserat har det blivit fult trots spakel, man ser var man har spacklat för väggen går ut och in :(



Så fick jag höra att det finns ngt som heter gipsskivor (lite för sent nu när jag spacklat och haft mig i snart 2 veckors tid), Så som sagt sökte på det och hittade din blogg. RIKTIGT fin inredning, borde nästan anställa dig för att inreda vårt hus haha =)



För övrigt, såg dem där frostade kuberna, nog för att det var presenter, men någon aning från vart?



Underbar blogg, ska börja läsa den

Romeo

skriven
#6: lotta

jättecoool tavla!! vills e den på plats sen också!!!

skriven
#7: Malin

Kanonfräck tavla! Fint med böcker som motiv. Kram

skriven
#8: HUSnrNIO

Kikade faktiskt på den i helgen. Tyvärr tillåter inte plånboken så värst mkt shopping under föräldraledigheten.

skriven
#9: Romeo Patrick

ahhh blir galen På nordjö idé och design handlade jag mina tapeter, fondväggen kommer vara mönsterpassad, så jag frågade hur jag ska göra, dem sa att jag kan skära tapeten i 212cm (Bor i 1800tals hus så väggen är inte ens 2 meter i höjd). sagt och gjort, första rullen blev skit fin, skar upp den andra med och när jag skulle sätta upp den så var det inte samma!!! Mönstret va 30 cm under vad det skulle ha varit, Trodde alla likadana tapeter började på samma ställe!



så nu har jag skurit en hel rulle i onödan, halva väggen tapetserad :( Blir galen, ska gå imorgon och klaga, dem sa ju skär upp det i 212, aldrig sa dem att man måste kolla överrens att dem började på samma ställe =)

skriven
#10: Mari

Wow!! Så läcker, jag blir bara tokig av den affären.

Borde inte finnas ;-) man blir ju ruinerad.

Får ta en sväng när jag piggnat till, förhoppningsvis i morgon eller till kvällen. Magsjuka men det vet du ju vad det är ;-)



Ha en härlig dag och kram!

skriven
#11: Sofie/Syssla

Ser framför mig att det där kommer bli kanonsnyggt :) Läcker tavla! Kram, Sofie

skriven
#12: J o h a n n a - Inredning och pyssel

Va snällt att hon plockade ner den åt dig! Det kommer bli jättefint! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :