Versodiverso

Nu har jag också köpt en och jag tycker den är toppen!



Bild: privat

Kommentarer :

#1: Petra

hihihi jag har en precis likadan som du ;) visst är som bra? Kram

skriven
#2: InneoUte-Malin

Smart idé! Jag har tänkt köpa en - men inte kommit till skott. Kanske i sommar. :-)

skriven
#3: Inspirera Mera

De ser verkligen praktiska ut.

Kram Sandra

skriven
#4: Malin

Åhh en sådan skulle man kanske inhandla. Kram

skriven
#5: Lotta

ja dom e sannerligen både snygga och praktiska!!! och billga!! kanoners!

skriven
#6: Mari

Ja just det en sån har jag ju oxå liggandes, köpte den förra året i Stockholm på designhouse men det har bara blivit liggandes, nu ska den fram. Köpte två till priset av en, ibland har man tur. Dotterna använder den ena.



Om de är toppen som du säger ska den fram idag...



Kram och ha en bra dag!!

skriven
#7: Lisa

Men åh så häftig!! :) Så goda fikabröd du gjort och duuuu, vilket datarum! Riktigt häftig tapet! Gillar tavlorna som hänger bakom tvn..har försökt få tag i de -men icke lyckats än.. :( Hoppas du har det bra idag!! kram

skriven
#8: Emma

Snygg och praktisk:) Vad kul att du köpt stringhylla, ser fram emot bilder:) Ha det bra, kramar emmsan

skriven
#9: Dahlarna

En sådan har jag spanat på många gånger, men aldrig slagit till. Kanske får göra det nu.



Vi ska tillbringa helgen på Skara Sommarland & har lyxat till det med hotell istället för en liten stuga. Åker med bästa vännerna som har barn i samma åldrar som våra killar. Så det ska bli riktigt trevligt. Nu måste jag krypa till kojs, för vi ska upp tidigt. Hoppas att du får en kanonskön helg! KRAMISAR!

skriven
#10: fru Sätterlund

Håller med... Snygg och praktisk! Petflaskor har man ju tyvärr jämt hemma :D Ska nog ta och beställa en jag med :)

Ha det gott i värmen!

Kram Therese

skriven

Kommentera inlägget här :