Ofrivillig frånvaro

I fredags började Mathias måla tak och väggar i vårt tidigare så fula och bruna data-/gästrum. Jag fattar inte att de tidigare ägarna valde bruna tapeter till ett brunt parkettgolv... Nåväl, nu är renoveringen av detta rum äntligen i gång och datorn därmed placerad i vänteläge ett par dagar till. När jag återkommer får ni förhoppningsvis se ett fräschare och vitt rum med grön fondtapet från Eco Nina Jobs.

Nu ska jag avsluta lunchrasten och jobba sista eftermiddagen innan jag tar SOMMARLOV. Vi hörs! KRAM

Kommentarer :

#1: Inspirera Mera

Åh vad spännande det ska bli att få se resultatet!

Kram Sandra

skriven
#2: fru Sätterlund

Åh vad spännande med omstyling :) Väntar med spänning på bilder...

Ha det gott!

Kram Therese

skriven
#3: Therése

Nu blev jag allt lite nyfiken ;-)

Ska bli kul att se när det är klart sen!

Kram Therése

skriven

Kommentera inlägget här :