Arbetsdelen

Nu har vi äntligen kommit en bra bit på väg när det gäller data-/gästrummet och datorn har äntligen kommit på plats igen. Jag hann inte riktigt med att fotografera några bra förebilder, men ni får se de få jag har... och så kommer såklart ett par bilder på det färdiga resultatet så här långt.









Fler och bättre bilder kommer när hela rummet är klart. Vi väntar ännu på tapeterna och så har vi gjort en beställning från IKEA på bland annat en bäddsoffa och ett soffbord. Nu ska jag fortsätta försöka landa efter att äntligen ha fått sommarlov!

Kommentarer :

#1: InneoUte-Malin

Jättefint! Gillar verkligen hissgardinen också. Ser fram emot när vår arbetshörna blir lika fin. :-)

skriven
#2: Dahlarna

WOW vad fräscht det ser ut!!! Är supernyfiken på att se det färdigt. Vårt nästa projekt är ju också vårt arbetsrum/gästrum. Vi är inne lite på samma tänk ser jag... ;-) Blir nyfiken på lite detaljbilder också :-)! KRAMAR!

skriven
#3: Therése

Åh, vilken dröm att få ha ett arbetsrum!

Just nu har vi ett datorskåp i vardagsrummet, men inte nån plats egentligen för papper och pärmar m.m



Men här hos dig var det ordning och reda iaf ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

skriven
#4: Petra

skönt med sommarlov! Spännande och se hur det blir tillslut med rummet ;) Kram och trevlig midsommar

skriven
#5: fru Sätterlund

Oj vad snyggt och prydligt det ser ut :) Det blev ju kanonbra! Du ska se vårat datarum/förråd :( Ska bli kul att se helheten sen när det är helt klart :)

KRam Therese

skriven
#6: Mari

Va fint det blev, påminner lite om min bänk. Så praktisk med alla hyllor över. Jag hade bästa turen att ha en garderob jämt så där hamnade datorn, gott att slippa se eländet. Ska fundera om inte jag oxå ska sätta upp andra hyllor över....



Mysig hissgardin jag skymtar.



Kram och ha en bra midsommar!



skriven
#7: annelie

SÅ SNYGGT.

Jag önskar mer och mer att vi hade ett eget rum som datorn och alla papper och pärmar kunde få husera i.

Men men....

skriven
#8: Nilla

Det ser fint ut! Ljust och luftigt.

Ha det så bra.

skriven

Kommentera inlägget här :