Sovrumsnytt

Sedan jag sist visade bilder från det nyrenoverade sovrummet har en ny taklampa kommit på plats samt ett par andra nya detaljer. Nästa projekt i sovrummet är att sätta upp svarta ramar med foton på familjen, men med tanke på att Mathias börjar om att jobba på måndag tror jag att jag ska befria honom från hemmafixande i morgon.


Taklampan köpte vi på Cervera, eftersom vi hade kvar av presentkortet vi fick när vi gifte oss.


De grön/svart/vita kuddfodralen inhandlades också vid IKEA-besöket förra veckan.




Värmeljushållare som fyndades på Åhléns sommarrea.

Efter flera dagars regnande fick vi äntligen en dag med uppehåll i dag. Eftermiddagen spenderades på stan där vi hann med fika med vänner och sedan parklek för pappor och barn medan mammorna fick shoppa fritt en timme. Under denna timme spenderade vi kanske 40 minuter på att kika på kläder till barnen för att sedan stressa igenom damavdelningen på H&M ända tills vi hörde "vi vill göra er uppmärksamma på att gallerian stänger nu". Jag hann i alla fall hänga undan en höstkappa i stället för att stressa fram ett beslut.

Hoppas att ni har en skön lördagkväll! KRAM

Kommentarer :

#1: pysseliten

ja ge mannen ledigt i morgon :) Min fick va ledig från hemfixet i går han tog en hel dag på Mantorp park dragracing vet inte hur det stavas hiihhi ha en bra kväll själv :)

skriven
#2: Annika

Så fint ni har fått det! Snyggt med Stringhyllan i köket. Hoppas att ni - och vi - får en regnfri söndag imorgon! :) Kram

skriven
#3: fru Sätterlund

Vad snyggt det är i sovrummet! Lampan är jättefin och värmeljushållarna från Åhlens gav mig vill-hakänslor ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#4: HUSnrNIO

Tack för kommentaren om dörrskylten:) Vad fint sovrummet blir. De där örngotten har jag lyckats totalmissa. Fina! Ha en bra söndag.

skriven
#5: Dahlarna

KANONFINT ännu mer! Du har verkligen fått till det snyggt med det gröna som accentfärg! Snyggt bäddat har du också! Är det så fint bäddat varje dag? BAMSEKRAM!

skriven
#6: FURNISH.etc

Vad läckert med lite gröna detaljer! Jag håller på att få in lite grönt i mitt kök, det är en härlig färg. Och lampan blev ju jättebra! Hoppas allt är bra!

skriven
#7: Pysselprinsessan

Åh, vad fint sovrummet blev! Riktigt snyggt och härlig tapet! Gillar tapeten i gäst/tv-hörnan i tidigare inlägg oxå! :)

Kramar

skriven
#8: InneoUte-Malin

Så fint det blir! Grönt, vitt och svart är verkligen en vinnande kombination. :-)

skriven
#9: Annah

Så jättefint sovrummet blev! Älskar lampan och färgerna!

Ha en solig dag!

Kram Annah

skriven
#10: Malin

Det blir bara snygare o snyggare i ert sovrum:) Kram

skriven
#11: Inspirera Mera

Vad mycket fint du har köpt!

Kram Sandra

skriven

Kommentera inlägget här :