Sommarrea

Även om de två senaste veckorna mest innehållit sol och bad har jag hunnit med lite shopping både på stan och nätet.


Från Perlan Living klickade jag hem ett svart kryddhus och ett D. Båda har fått ta plats på tavellisterna i vardagsrummet.


D som i vårt efternamn...


På en blomaffär här i stan hittade jag denna vas och två vita buntar. Allt gick på 90 kr sammanlagt.



Angående Stringhyllan jag beställt via en butik här i stan så har den tyvärr inte kommit än. Det har inte heller tapeterna som ska bli fondvägg i mitt och Mathias sovrum, men när allt är på plats och klart får ni självklart se bilder av resultatet.
Ha en skön söndag!

Kommentarer :

#1: Jemps

Fina fynd och spännande få se er fondvägg framöver! Vad säger du om vi skulle ta det lugnt med grillandet idag? ;-) Ha det gött, kram kram!

skriven
#2: HUSnrNIO

Så mkt härligt du shoppat och så fint det blev tillsammans.

skriven
#3: FURNISH.etc

Vilka läckra prylar du shoppat! Du har så fint hemma. Kul att du hittade min blogg via Styleroom.



Och tack för dina fina ord på min blogg. Kram!

skriven
#4: Jenny

Kul med nya detaljer, det piggar upp vem som helst :-) Här vill jag inte göra så jättemycket iom att vi har en flytt i höst. Längtar ihjäl mig. Hoppas helgen varit bra! Kram Jenny

skriven
#5: Dahlarna

Vilka fynd du har gjort! Ser fram emot att se alla bilder sedan - gärna före & efterbilder... KRAMAR!

skriven
#6: Emma

Fina grejjor du shoppat, gillar massor:) Ha det bra, kramar emmsan

skriven
#7: Malin

Vad skoj att shoppa massa nytt:) Kram

skriven
#8: jenny

Snygga fynd du gjort. Vill också ha en stringhylla.ska bli kul och se den uppe sen.

Kram

skriven
#9: pysseliten

Super fint med hyllan och D bokstaven är ju galen i bokstäver :)

skriven
#10: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilka fina fynd du har gjort! Trevlig helg! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :