Renoveringen fortsätter

Efter ett fall av åksjuka hos yngsta dottern (och på så sätt en mindre rolig tre timmars bilfärd) kom vi i eftermiddags hem igen efter en vecka i Västerbottens inland där jag är uppvuxen. Vi har haft en mysig och härlig vecka tillsammans med min familj och alla myggen, men nu är det sovrumsrenovering som gäller för hela slanten igen. Mathias jobbar på med allt som ska slipas och snickras innan han sätter i gång med att måla och tapetsera. Jag känner mig så otålig och vill att tapeterna ska komma upp NU, men det är bara att ge sig till tåls. På fredag blir det däremot miljöombyte igen för min del, eftersom en kompis som helrenoverar ett nyköpt hus ville ha sällskap till IKEA. Jag var inte sen att tacka ja till hennes inbjudan och ser fram emot en heldag med en kär vän på ett trevligt utflyktsmål.

Ha en fortsatt bra semester!

Kommentarer :

#1: Petra

Det är alltid lika kul att strosa runt på Ikea ;) Kraam

skriven
#2: Madde

Vad kul att ni har haft det bra! Roligt även med framåtskridande renoveringsgöromål, även om jag känner igen otåligheten ;-). Vi måste boka in nå`t framöver. Kramar

skriven
#3: Dahlarna

Vad kul att det händer saker med er sovrumsrenovering! Stackars lilla tjej som mådde så dåligt! Men vad skönt att höra att er vecka i övrigt var så lyckad.



Ikea-besök är alltid trelvigt. Får man dessutom göra det med en kär vän så är det ju ÄNNU bäätre! Hoppas att ni får en riktigt trevlig tripp!

KRAMAR!

skriven
#4: Therése

Va spännande med lite renovering i sovrummet, alltid kul med lite nytt!

Känner igen mig i att det ska hända fort när man renoverar ;-)

Har man en idé, vill man ju se resultatet på en gång!!

Och du har ju en härlig fredag att se fram emot på Ikea, kan aldrig bli fel med att strosa runt där en heldag :-)

Kram Therése

skriven

Kommentera inlägget här :