Paket i min hall

I dag har sänggaveln blivit färdig (förutom målningen), väggarna har slipats, lister målats, taket påbörjats och färg inhandlats. Mathias har alltså hunnit en bra bit på väg medan jag och tjejerna besökt två olika lekparker och fördrivit vår dag mestadels utomhus. Ett bra sms fick jag också i form av avisering från Länna Möbler. Mina kartellbord har kommit! :-)


När sessorna ligger i sina sängar och jag fått lite lugn och ro ska jag sprätta paketet. Jag måste säga att Länna Möbler har fungerat finfint att beställa från. De har snabb och personlig service, som till exempel när jag vid beställningen skrev att vi skulle resa bort en vecka fick jag ett mail där de skrev att de skulle skicka paketet så att jag kunde hämta det dagen efter hemkomst. Att de just nu har fri frakt inom Sverige var såklart också en positiv sida av köpet.

I morgon väntar IKEA och jag har inga större inköp planerade. Det jag ska leta efter är nya sängkläder och ett överkast, så jag hoppas på tur. När fondtapeten är så pass stormönstrad som den är känns det som om det får bli lite mer neutrala mönster i sängen. Vi får se vad jag kommer hem med!

Kommentarer :

#1: Malin

Åhh de sängborden är fin fina! Vad skoj med en IKEA tur. Jag vill också dit snart:) Kram

skriven
#2: Dahlarna

Mmm vilket underbart paket du har att öppna! Jag fick ju också paket från Länna möbler i fredags! Vi beställde ju Stringhyllan därifrån. Kom på två dagar & dessutom fraktfritt! Me like!



Mysigt med en IKEAtur! Ska nog försöka hinna med en innan skolan börjar igen.



Åhh nu spricker jag snart av nyfikenhet på hur ert sovrum kommer att se ut. :-)



KRAMAR i massor!

skriven
#3: fru Sätterlund

Vad spännande med sovrumsrenoveringen. Jag tycker också att förarbetet är dötrist men ack så viktigt... Det är mju mycket roligare att göra de moment som syns :) Kartellborden är superfina, ska bli spännande att se erat sängbygge!



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#4: Emma

Åh vad snyggt det kommer bli, älskar kartell:) Ha det bra, kramar emmsan

skriven

Kommentera inlägget här :