Glömsk turist

Jag har min pappa och mina syskon på hans sida på besök just nu. Vi hittar på lite allt möjligt om dagarna, därför har min tid vid datorn minskat drastiskt denna vecka. I går åkte vi på en dagstur ut till Ulvön och det var verklligen en jättevacker ö som jag kommer att återvända till flera gånger. Tyvärr var jag glömsk på alla sätt och vis i går. Jag glömde Ebbas tutte och sovfilt hemma, men tack och lov somnade hon i vagnen ändå. Det jag grämer mig mest över är att jag glömde kameran hemma också. Hur klantig kan man vara?! Jag kunde i alla fall köpa ett par vykort på öns mysiga lanthandel och får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag får chansen att återvända, MED kamera.



Jag önskar er alla en trevlig helg! KRAM

Kommentarer :

#1: Dahlarna

Kul att turista i sin omnejd. Det är vi alldeles för dåliga på. Finns ju otroligt mycket "pärlor" härikring. Vi säger alltid - nästa sommar DÅ ska vi se det & det... Men det har varit många "nästa sommar" nu.... ;-)

Men då har vi ju flera turistmål kvar att se ;-)!



Hoppas att resen av helgen blir supermysig! KRAMAR!

skriven
#2: Anonym

Hejsan vill du ha mer besökare?

Bli medlem här

http://www.viraltrafik.se/?JonnaJulia

för att då måste folk besöka din blogg för att registrera sig du kommer besöka 5bloggar på regesteringen ddå får ju dom bloggarna besökare!

Och sen när du är registrerad så besökare ju massor av andra din blogg för tvåan vill också ha besökare så där står ju du!

man får minst 40-90 mer besökare per dag! :D

du måste ju också sprida koden här och där! :)

Kram!!♥

skriven
#3: isabels värld

Åh vad jobbigt det är när man glömmer kameran. Hoppas du haft en mysig helg! kram Pernilla

skriven
#4: InneoUte-Malin

Typiskt! Det är så lätt att glömma saker när man gör utflykter med barnen. Lite småstressande att man måste komma ihåg att tänka på allt. Svägerskan kom precis hem från semester på Ulvön och hon var helt lyrisk. Verkar vara värt ett besök. :-)

skriven
#5: Susanne

Vilken ursnygg tapet ni har bakom sängen.



Kraam

skriven
#6: Annas inspiration

tack :-)



hoppas du har fått en fin start på veckan.

Kramar Anna

skriven

Kommentera inlägget här :