Köksnytt

Förra veckan gjorde jag en beställning på två marimekkoburkar från 4her.nu och i dag när jag kom hem från jobbet hade jag ett trevligt paket som stod och väntade på bron. Vilken lycka på en tisdag! Värsta dagen om ni minns... Jag har flyttat om lite på köksbänken och här kommer resultatet.







I höstas hade jag ju en sprayperiod och sprayade då bland annat om ett träfat från IKEA. Äntligen har även det hittat sin nya plats i köket.




Motivet på tändsticksasken föreställer ett förälskat par och texten "Everybody thought they were a perfect match". Visst är det en passande text, så säg?!

Kram på er alla som kikar in här!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Petra

Du har det alltid så fint hemma hos dig! Me like... gillar di stil! Kram

skriven
#2: Sofie

Vad fint du har det i köket! Ja, du har ju fint överallt, hihi! Snygg kappa i fönstret, älskar mönstret :) Kram, Sofie

skriven
#3: Jemps

Tjusigt kompis! :-) Skönt att tisdagen är färdig för denna veckan iallafall! Kram!

skriven
#4: fru Sätterlund

Jättefint :) Det är ju så roligt att få paket!! Väntar nu på mitt S från Perlan. Vilken härlig lång bänk ni har i köket! Vad mycket yta att ha snygga prylar på - det saknar jag!!



Kramar

skriven
#5: Mari

Wow, vilken lång köksbänk......och så fint det blev.

Visst är det kul att ändra om lite, har oxå fixat på bänken i lilla köket. Fast den är liten har jag haft svårt att få till det men nu är det gjort.



Kram och ha en underbar dag!!

skriven
#6: Annelie

Vilken underbar bänkyta ni har att piffa och arbeta på i köket...Det skulle jag oxå vilja ha.

skriven
#7: Lotta

fint det sprayade fatet blev och marmekko temat i köket passar finfint till mairo gardinen!! kramkram

skriven
#8: Hanna

Så fint ni har det! Du inspirerar mig i mina inredningstankar till mitt nya hem. Jag vet ännu inte riktigt hur vi ska ha det. När vi väl bott in oss ett tag ser jag fram emot att få beställa tjusiga saker med posten. Du vet ju hur fattigt vi har det med inredningsbutiker på vischan :-) KRAMIS!

skriven
#9: jenny

vad fint du har det i köket. Många fina detaljer:-)

Kram/jenny

skriven
#10: Skönt Hemma

Jättefint kök, har ett liknande själv ;)

skriven
#11: Annette

Så mycket härlig bänkyta du har i köket. Nu blir jag avundsjuk.. Burkarna passade in fint.



Kram Annette

skriven
#12: dahlarna

Vilket supersnyggt kök ni har! Och vilken fantastisk bänkyta!!! Kan du hålla den så där ren & fin som den är på bilden eller ligger det högar med post & tidningar i vanliga fall? ;-) Jag är expert på att fixa små högar lite här & var med "viktiga papper & saker".... ;-)



Var denna tisdag lika jobbig? Du får se till att beställa hem något till varje tisdag, så att du har något att se fram emot när du kommer hem efter en jobbig arbetsdag!



Imorgon ska jag på Australia med några tjejkompisar! Ska bli supermysigt. Har dock världens huvudvärk nu, så den hoppas jag går över till imorgon...



KRAMISAR!!!!



skriven
#13: syrran

hej systeryster;) Ni har jättefint i köket! Blir aavis, vill också ha det så fiint! Måste bara påpeka en grej:P Ebba kan ju gå nu så ni måste ju ta bort gåstolen juu! (Du bruka ju själv kommentera över saker som kommit in på bilden som egentligen inte ska vara där, så nu var det min tur) Hälsa brudarna från MosterProster!

skriven
#14: Tjohalia

Den där gardinen är så fin!

Kram Sandra

skriven
#15: HUSnrNIO

Marimekkonburkarna är fina och gardinen superfin! Den lilla vita radion vad är det för ngt märke?

skriven
#16: purplerain

Jätte snyggt, älskar Mariemekko.

skriven

Kommentera inlägget här :