Energi i form av utmärkelse :-)

Så här i början av veckan och med veckans värsta dag, tisdag, kvar att genomlida fick jag i dag en perfekt energikick av käraste Dahlarna. Hon gav mig nämnligen en utmärkelse som heter "Your blog is fabulous!" Tack så jättemycket vännen!



I samband med utmärkelsen ska man lista fem saker som man inte klarar sig utan, så här kommer min lista:

- Flickorna och Mathias
- Familjen och alla vänner
- Mobilen
- Böcker
- Hälsan

Kanske lite fuskigt att skriva ihop de två första punkterna men de hör ju liksom till samma kategori ;-) Utmärkelsen ska också skickas vidare till fem andra bloggar och jag väljer också fem helt nya även om jag skulle vilja passa tillbaka den till Dahlarna också.

- Anniebo
- Vardagsbekymmer
- Hus nr  9
- Mallaco
- Rosa maränger

Kommentarer :

#1: dahlarna

Du är så väl värd den!!! Tack för fina orden tillbaka!!! KRAMISAR!!!! PS. Jag tänker lite extra på dig imorgon! :-)

skriven
#2: Karin/Rosa maränger

Tack!!!! Vad glad jag blir =)



Ha en bra kväll

skriven
#3: Tjohalia

Åh vad roligt, grattis till utmärkelsen!

Kram Sandra

skriven
#4: Annelie

Tack så hemskt mycket.

Vad glad jag blir.

Tuusen tack

Kraam

skriven
#5: Petra

Tack för den fina utmärkelsen! =) Hoppas du får en trevlig tisdag, snart ska jag dra iväg på träning. Tusen tack, Kram

skriven
#6: HUSnrNIO

TACK så jättemkt. Värmer i bloggsjälen:)

skriven

Kommentera inlägget här :